Chrisss Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 har nettopp kjøpt meg et XFX GeForce 6600GT men vifta starter også stopper den hva kan være feil ? Har sån hvoetkort Asus P5ND2-SLI kan det ha noe med instiling gjøre ? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hmmm... har du sjekket om den går rundt? Er mulig den bare går veldig rolig under oppstart. Er egentlig veldig vanskelig å svare når man får så få opplysninger. Når stopper den?, har du sett at den stopper? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 ja, vifta starter. den går fort i ca 10 sek, så stopper den opp helt. kansje den regulerer selv når den skal gå av og på? f.eks at vifta stopper når det ikke trengs nedkjøling, men den begynner igjen når den må kjøles ned litt? eller? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 samme på mitt x850xt-pe. Går full guffe i noen sekunder så roer den seg ned. Vil anbefale at du tar en sjekk. Skur på pc'en mens du ser på vifta Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 ja, vifta starter. den går fort i ca 10 sek, så stopper den opp helt. kansje den regulerer selv når den skal gå av og på? f.eks at vifta stopper når det ikke trengs nedkjøling, men den begynner igjen når den må kjøles ned litt? eller? 5905093[/snapback] Har samme kortet, og kjøleren min gjorde det samme. Byttet den ut med en gang! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Vil kanskje være lurt å bytte den uansett. Vifteløsningen på det kortet er helt mongo Blir tettpakka med støv inni "trommelen" etterhvert. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 ja, vifta starter. den går fort i ca 10 sek, så stopper den opp helt. kansje den regulerer selv når den skal gå av og på? f.eks at vifta stopper når det ikke trengs nedkjøling, men den begynner igjen når den må kjøles ned litt? eller? 5905093[/snapback] Har samme kortet, og kjøleren min gjorde det samme. Byttet den ut med en gang! 5905219[/snapback] hmmm kan det være noe andre ting a ? Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Vil kanskje være lurt å bytte den uansett. Vifteløsningen på det kortet er helt mongo Blir tettpakka med støv inni "trommelen" etterhvert. 5905256[/snapback] Stemmer, det. Jeg kjøpte en Arctic Cooling 6 VGA Cooler. Den fungerer veldig godt og er stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå