lokeland Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 USB-portene mine på HK virker døde. De funka en kort stund, men så døde de igjen. Har testa med alt av tastatur, mus, webcam osv... I tillegg virker det som om grafikkortet har dårlig kontakt med HK og detter ut av og til. Har noen en idè om hvor filen(e) kan ligge? Harddisken er ikke helt på bane og må byttes ut, men er den synderen? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Kan det ha noe med PSU å gjøre? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei! Har du prøvd med nye drivere til hovedkortet? (brikkesettet) God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Det første jeg gjorde da jeg kjøpte PCdeler her for en stund sidern var å oppdatere alt av drivere til det nyeste. Flasha også BIOSen til den nyeste, men den skal jeg flashe tilbake en en eldre en for den jeg flashet til var ikke helt god. PSU kan det forøvrig også være når jeg tenker meg om. Har en midlertidig Q-Tec i systemet nå, men en Tagan kommer snart inn så fort jeg får bygd opp det jeg demonterte.. Fikk forresten en morsom greie her for litt siden. Da jeg slo av PCen (den sto vel i BIOS å stura, uten at jeg så nå på skjermen) startet den på nytt igjen. Ble nødt til å dra ut powerkabelen bak på PSUen.. Møkk! Så da burde jeg kanskje prøve med ny PSU og flashe BIOSen nedover i gradene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå