olebrum Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Jeg prøver å åpne en link i en mail i Outlook. (Sikker link) Da dukker følgende melding opp (har aldri vært der før): "Operasjonen ble avbrutt på grunn av begrensninger som er definert for denne datamaskinen. Kontakt systemansvarlig." Hm.. systemansvarlig på min maskin er JEG! Og jeg har ikke "laget" noen nye regler. Kan noen gi meg en rettledning så jeg kan få tilbakestilt Outlook, evt blidgjøre "systemansvarlig" så jeg kan få åpnet linker i Outlook!? Noen som kan forklare meg? Takknemlig for hjelp. XP Pro Endret 11. april 2006 av olebrum Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Er vel ikke værre enn å kopiere linken inn i browser? Lenke til kommentar
olebrum Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Er vel ikke værre enn å kopiere linken inn i browser? 5904522[/snapback] Neida, men jeg blir litt nysgjerrig hvorfor det har skjedd. Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Installert siste oppdateringer til outlook? Lenke til kommentar
olebrum Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Installert siste oppdateringer til outlook? 5904560[/snapback] Alt er oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå