Gå til innhold

Digitalt Canon EOS 350D kamera for 262kr?

Anbefalte innlegg

Har nå bestilt og betalt 262kr (261.85kr) for ett Canon EOS 350D digitalt speilrefleks..

Alt så ut som det gikk fint og det var sikre sider osv. (https og 256bits krypering)

**Link fjernet av moderator**

Er det noen som har prøvd dette og vet at det funker, så min faren ikke har - 999999999999,- på kontoen sin ved neste skjekk. :dontgetit:

EDIT: hr byttet ut med har..

EDIT: Link fjernet av moderator

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut i fra siden er det flere norske som har brukt denne siden.

Jeg kontaktet en av de norske som ut i fra siden hadde fått en laptop.

Han svarte meg på SMS at alt hadde gått helt fint og det hadde vert en veldig behagelig handel.

Han hadde fått varen etter ca en måned venting.

Så, det var egentlig derfor jeg hoppet på dette.

Lenke til kommentar

Det som er med det selskapet (som linken ble fjernet til) er at..

Når det er så og så mange som har betalt inn 262 kr sendes det ut et kamera til den øverste i listen.

osv..

EDIT: Står VELDIG godt forklart på siden deres, som jeg ikke får legge ut link til....

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Når det er så og så mange som har betalt inn 262 kr sendes det ut et kamera til den øverste i listen.

osv..

EDIT: Står VELDIG godt forklart på siden deres, som jeg ikke får legge ut link til....

5905278[/snapback]

Altså pyramidespill. Hvor mangen ganger har vi ikke hørt hvor vellykket det har vert?

Lenke til kommentar

osv..

5905278[/snapback]

Altså pyramidespill. Hvor mangen ganger har vi ikke hørt hvor vellykket det har vert?

5905364[/snapback]

Hehe vet, men hvorfor ikke hive seg på når det er velykket.

262 kr er ikke store summen..

Dette er jo ikke noe jeg skal betale til dagen ;)

Lenke til kommentar

Det er vellykket ja?

Akkurat samme trodde de som satset store summer i T5PC. Selv om du "bare" kaster bort 262kr, blir dette til slutt en god del med penger,- gitt at mange slike folk som deg gjør det samme. Enden på visa er at denne luringen har klart å skaffet seg en god slump med penger.

Finnes jammen mange godtroende folk rundt om i landet ja :roll:

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Men, hvordan kan da en helt tilfeldig person jeg kontaktet si at han har motatt varen og at alt gikk knirkefritt?

EDIT: leif

5906394[/snapback]

Fordi han er øverst på pyramiden å tjener da faktisk på dette mens du som er lenger ned kommer til å måtte betale de over. i tilleg er dette ulovelig så du kan jo få en bot på toppen av alt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...