nree Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Har nå bestilt og betalt 262kr (261.85kr) for ett Canon EOS 350D digitalt speilrefleks.. Alt så ut som det gikk fint og det var sikre sider osv. (https og 256bits krypering) **Link fjernet av moderator** Er det noen som har prøvd dette og vet at det funker, så min faren ikke har - 999999999999,- på kontoen sin ved neste skjekk. EDIT: hr byttet ut med har.. EDIT: Link fjernet av moderator Endret 11. april 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Du har nok dummet deg ut nå tror jeg. du får kanskje kameraet men om det virker eller i det hele tatt er helt er en annen sak. Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Ut i fra siden er det flere norske som har brukt denne siden. Jeg kontaktet en av de norske som ut i fra siden hadde fått en laptop. Han svarte meg på SMS at alt hadde gått helt fint og det hadde vert en veldig behagelig handel. Han hadde fått varen etter ca en måned venting. Så, det var egentlig derfor jeg hoppet på dette. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 syns du selv at det høres troverdig ut når siden heter get-gifts-for-free Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 håper bare faren din vet hva du driver på med.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Jada, han har trukket seg 2 ganger, han gjort halvparten av alle kodene osv. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Haha, nå må du jammen meg gi deg. :!: Hvis tilbudet er for godt til å være sant, så er det ofte gjerne det! Tror du virkelig at du får et godt fungerende 350D for 262kr.? Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Det som er med det selskapet (som linken ble fjernet til) er at.. Når det er så og så mange som har betalt inn 262 kr sendes det ut et kamera til den øverste i listen. osv.. EDIT: Står VELDIG godt forklart på siden deres, som jeg ikke får legge ut link til.... Endret 11. april 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 det her høres jo veldig...bra ut *hive seg med* :!: Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det som er med det selskapet (som linken ble fjernet til) er at..Når det er så og så mange som har betalt inn 262 kr sendes det ut et kamera til den øverste i listen. osv.. EDIT: Står VELDIG godt forklart på siden deres, som jeg ikke får legge ut link til.... 5905278[/snapback] Altså pyramidespill. Hvor mangen ganger har vi ikke hørt hvor vellykket det har vert? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 fy faen ass...dette landet er så fullt av idioter at jeg nesten får helt vondt inni meg. hvordan kan vi være verdens beste land å bo i? Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Det som er med det selskapet (som linken ble fjernet til) er at..Når det er så og så mange som har betalt inn 262 kr sendes det ut et kamera til den øverste i listen. osv.. EDIT: Står VELDIG godt forklart på siden deres, som jeg ikke får legge ut link til.... 5905278[/snapback] Altså pyramidespill. Hvor mangen ganger har vi ikke hørt hvor vellykket det har vert? 5905364[/snapback] Hehe vet, men hvorfor ikke hive seg på når det er velykket. 262 kr er ikke store summen.. Dette er jo ikke noe jeg skal betale til dagen Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Det er vellykket ja? Akkurat samme trodde de som satset store summer i T5PC. Selv om du "bare" kaster bort 262kr, blir dette til slutt en god del med penger,- gitt at mange slike folk som deg gjør det samme. Enden på visa er at denne luringen har klart å skaffet seg en god slump med penger. Finnes jammen mange godtroende folk rundt om i landet ja Endret 11. april 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Men, hvordan kan da en helt tilfeldig person jeg kontaktet si at han har motatt varen og at alt gikk knirkefritt? EDIT: leif Endret 11. april 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Men, hvordan kan da en helt tilfeldig person jeg kontaktet si at han har motatt varen og at alt gikk knirkefritt? EDIT: leif 5906394[/snapback] Fordi han er øverst på pyramiden å tjener da faktisk på dette mens du som er lenger ned kommer til å måtte betale de over. i tilleg er dette ulovelig så du kan jo få en bot på toppen av alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå