ReVolvolution Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Tenkte jeg skulle investere i et KD filter til bilen min, for å få en mer "fresh" style under panseret, og med tanke på 10 års garanti.. Hvordan er det med luftfilterboksen som står der fra før, bare å demontere den og ta den vekk eller? Har slager/slangeklemmer etc. Takker for evt. svar Luftfilterboksen ser dere her på bildet. Endret 11. april 2006 av Dalet Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ser jo ut som det er bare til å ta den vekk, så lenge det ikke går noe til sensorer i den. Vet at det er mange som mener at det kan skade med et frittstående filter, men det blir opp til deg, jeg hadde gått for et. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Da er det bare å kjøpe et som passer på slangene sant? Har slager i dim Ø75 og Ø80.. Noen filtre å anbefale for meg? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Du bor jo i Bergen, og noen som har hjulpet meg, er de hos AST Performance. Forklar bil, dimensjoner osv til de, så finner de et som passer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå