funkiee Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei når jeg skal brenne en cd/dvd så stopper den på 9% og får feilmelding "write error". Prøvd flere merker cder og dvder men funker ikke. bruker nero brenne prog. har prøvd å instalere det på nytt uten videre hell. noen ideer? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Kva CD-Brennar og CD\DVD-plater er det du har? Du kan jo prøve eit anna brenneprogram og sjå kva resultat du får der. Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 vet ikke hva slags type cdbrenner jeg har. HAr en tundra 1557e... forslag til andre brenne programmer? vet bare om nero Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 DeepBurner er gratis. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Har du prøvd forskjellige hastigheter? Jeg fikk ofte feil på mine cd'er ved full hastighet. Du kan også prøve å oppdatere firmware. Endret 12. april 2006 av Narkolepsi Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Fikset seg etter en formatering. rart den hang seg opp hele tida men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå