Spragleknas Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ref: http://www.mamoz.no/produkt/CASE656085/Vik...assis_V-41.html HTPC kab. til under 600 inkl PSU og LCD. Hadde vært gøyalt å sett om dette var brukende! Er ssv. samme prod. som har Viking kab. som selges hos Netshop, og de er bra mtp. pris Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Ingen "offisielle" som vil uttale seg? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ingen "offisielle" som vil uttale seg? 5934790[/snapback] Hei, joda, svar skal du få. Testing av kabinetter er dessverre blitt litt nedprioritert i det siste. Spesielt gjelder dette HTPC-kabinetter. Vi får se hva fremtiden vil bringe, men i skrivende stund er det neppe aktuelt dessverre. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 OK... men om noen "uofisielle" tester dette, kan det evt. legges ut på HW.no, eller kun under forum -> hardware -> brukertester? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) OK... men om noen "uofisielle" tester dette, kan det evt. legges ut på HW.no, eller kun under forum -> hardware -> brukertester? 5947592[/snapback] Mulighetene er absolutt tilstede, men vi må se an hvordan testen gjennomført før den legges ut på HW.no. Ellers er bare å komme med brukertester under Forum > Hardware > Brukerbidrag > Brukertester. Endret 19. april 2006 av RBW Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Kunne ha tenkt meg selv å ha sett en test på dette. Etter å ha googlet litt rundt fant jeg svært lite om dette htpc kabinettet. Men etter å ha sett noen bilder trur jeg det kan bli litt trangt + det virker litt "billig", men leser gjerne en review om dette. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Nesten så jeg vurderer å stikke innom de og ta en titt på det. Burde jo hatt meg en HTPC etterhvert... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 ER det av samme standard som Netshops Viking kab., er det i hvertfall mye for penga og stille PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå