kverna Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Katten min jack hadde besøk i gårdsplassen ista og det så ut som de koste seg litt. Satt på verandaen og tok noen bilder. De er kun satt sammen for å se hva dere synes, og om det fungerer som bilde som helhet. Vil bli beskjært og justert hvis dere tror det har noe for seg, for har aldri gjort noe lignende før. Kattelek All kritikk tas imot med stor takk /Kverna Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Var jo litt stiligt da spesielt sistebildet Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Stilig å se hvordan de sniker seg inpå verandre, og angrep i siste bildet. Kan bli kult. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Veldig stilige bilder Rekkverket og bilden blir for meg en stor forstyrrelse. Men dette går jo delvis ann å beskjære vekk Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Stilige bilder ja, mens syns motivene kunne vært nærmere. Offtopic: Du må forresten lære deg å firmisnke bildene uten å miste noe kvalitet! Dette bildet er på 2mb, noe som kunne sikkert vært på under 1mb. Tar så lang tid å laste. Har du photoshop se denne linken: Hvordan forminske størrelsen uten å miste kvaliteten. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Stilige bilder ja, mens syns motivene kunne vært nærmere. Offtopic: Du må forresten lære deg å firmisnke bildene uten å miste noe kvalitet! Dette bildet er på 2mb, noe som kunne sikkert vært på under 1mb. Tar så lang tid å laste. Har du photoshop se denne linken: Hvordan forminske størrelsen uten å miste kvaliteten. 5905565[/snapback] Jepp bare dro dem sammen og la ut for å se ann hvordan det ble motatt som motiv. Hvis det er noe å satse på vil jeg jo selvsagt legge mer enn 5 min i de Takk alle som har skrevet inn til nå Lenke til kommentar
kak Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Hm, dette synes jeg rett og slett var kjedelig. Dårlig beskjært, for mye luft, ikke heldig vinkel og dette ga meg rett og slett ingenting. Med unntak av som ren dokumentasjon på hva som foregikk utenfor huset ditt. Det går ann å ta mye mer spennende bilder av katter enn dette. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 hadde du lest ville du visst at det kun er satt sammen for å føle på deres reaksjon, og er ikke behandlet på noen som helst måte utenom forminskning. Read the fucking thread. Men takk for kritikk! Lenke til kommentar
kak Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Ja, jeg leste innlegget/tråden din. Hvis du ikke ønsker kritikk, ikke legg ut bilder her. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Ja, jeg leste innlegget/tråden din. Hvis du ikke ønsker kritikk, ikke legg ut bilder her. 5905975[/snapback] Ja men da så du kanskje at det ikke var gjort noe med bildene også. bra. Jeg har ingenting imot kritikk, sa jo takk. Legger ut ting her for å bli bedre i hobbyen min. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg synes det sporer litt av her nå. Slik jeg leser kaks innlegg, så var det konstruktiv kritikk av det fototekniske, ikke nedskallering og etterbehandling. Synes derfor at du burde ta kritikken litt bedre, kverna. Det som kak kritiserer kan strengt tatt ikke rettes opp i ps, så jeg tror han gav bildene dine den kritikken du ba om. Personlig synes jeg også at bildene er litt kjedelige og grå. Jeg synes rett og slett det er et dårlig motiv. Forsøk å komme mer på plan med kattene dine. Det er nemlig mange spennende bilder man kan ta av disse lekne skapningene. Bilder tatt i fugleperspektiv av kjæledyr blir sjelden vellykkede, og på så lang avstand blir det nesten en umulighet. Bedre lykke neste gang :-) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Tror kanskje jeg tok "Dårlig beskjært, for mye luft," som at jeg hadde beskjært bildene, og dro diskusjonen videre pga. det, og siden jeg har missforstått beklager jeg. Har ingenting å tjene på å si jeg vil ha kritikk og gå rett i forsvar når jeg får det. Ville bare at du hadde faktaene. Videre vil jeg også trekke frem at kattene holdt ett godt øye med meg så vet ikke hvor veldig mye nermere jeg kunne kommet uten å forstyrre dem ut av leken. Kanskje derfor katter fortsatt lever, passer seg for store gutter med store kameraer Kommer tilbake med flere bilder jeg, og prøve og feile igjen. Ser denne tråden for avsluttet for min del, etter jeg har fått begger siders kritikk. /Kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå