joffe11 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei Håper noen kan hjelpe meg med en sak. Jeg kjøpte tv kortet PVR 150 MCE og mce tastatur. Jeg har XP Pro, og etter hva jeg forstår så skal tastaturet funke på XP pro. MCE fjernkontrollen fungerer fin, men tasturet fungerer ikke helt, kun snarveis tastene. Har søkt litt rundt og man løsningen skal visst være å installere Infrared Rollup 2 fra microsoft. Får ikke nstallert denne pga error " wrong language...." Noen som vet hva jeg må gjøre for å få tastaturet til å fungere skikkelig uten å måtte installere hele WMCE. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Har du huska på å installert de nyeste driverne da? Har du vært inni instillingene til tasaturet og sett hva som står der? Har du Norsk språk på tasaturet? Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Har du huska på å installert de nyeste driverne da? Har du vært inni instillingene til tasaturet og sett hva som står der? Har du Norsk språk på tasaturet? 5903822[/snapback] Hvor får jeg tak i de nyeste driverene? Som sagt så kunne jeg ikke installere oppdateringen fra microsoft. Hvor ligger innstillingen for dette tastaturet? Lenke til kommentar
hax2kon Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Er du bombesikker på at tastaturet er 100% kompatibelt med XP Pro, og ikke bare MCE? Update Rollup 2 er nemlig en oppdateringspakke laget spesielt for MCE.. Ellers kan du prøve å pakke ut rollupen med f.eks WinRAR, og se om du finner noe løse driverfiler der.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det du KANSKJE kan prøve er å legge inn MediaCenter Driveren i XP. Siden at Windows XP og Windows Media Center er ganske likt, så skal man ikke se bort i fra at også dette fungerer. Har veldig lite erfaring med MediaCenter selv. Har bare prøvd det et par ganger. Bare prøv å se hva som skjer. Nå vet ikke jeg hvilket tastatur du har, men prøv å gå på tasatur firmaet sin hjemmeside, og se etter drivere der. Lykke til. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har Microsoft Media Center tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå