Gå til innhold

Night Watch - russisk sci-fi

Spartan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Nightwatch, Daywatch og Duskwatch.

Jeg likte filmen, selv om det var ganske hardt å få med seg alt som skjedde på kino kl. 23 eller noe i den duren. Ble litt vel mye fancye effekter og litt vel lite forklaring og historie. Håper det tar seg opp i de kommende filmene.

Lenke til kommentar
Overpompøs effektfilm. Jeg foraktet den (så bare eneren). Bare masse fancye effekter, kormusikk og supervold. Jeg gikk lei under The Matrix.

5904056[/snapback]

du likte ikke The Matrix? da er ikke vi helt på samme side når det gjelder filmsmak :no:

Lenke til kommentar

Så den for litt over ett år siden. Ble den oversatt til engelsk/andre språk, for det har jeg ikke helt fått med meg, ble faktisk overrasket da jeg så denne tråden.

Filmen var ganske bra, sammenlignet med andre russiske filmer som jeg har sett, men den slår ikke sovjetisk komedie.

Lenke til kommentar
Jeg snakket spesielt om de to siste, og i alle fall det siste motbydelige makkverket av en effektkakofoni som kalte seg The Matrix Revolutions.

5906680[/snapback]

Eg satt å gjespet meg igjennom den siste..off :cry: Det blir rett og slett for mye, og den latterlige kamp-scenen mellom vår helt Neo og Mr.Smith....

Lenke til kommentar
Jeg snakket spesielt om de to siste, og i alle fall det siste motbydelige makkverket av en effektkakofoni som kalte seg The Matrix Revolutions.

5906680[/snapback]

Eg satt å gjespet meg igjennom den siste..off :cry: Det blir rett og slett for mye, og den latterlige kamp-scenen mellom vår helt Neo og Mr.Smith....

5906972[/snapback]

husker jeg var veldig skuffet når jeg gikk ut av kinoen etter å ha sett Revolutions.

Men Reloaded syns jeg faktisk var en helt kurant film.

The Matrix er en klassiker, og er en kjempebra film.

Lenke til kommentar
Ja Reloaded var heilt grei sånn sett,men som du sier er 1`ern den beste uten tvil.

5908437[/snapback]

Det er 1'ern som uten tvil er bra i det hele tatt. 2'ern og 3'ern skulle aldri ha eksistert. Noen kule slossescener her og der som holdt oss fra å sovne av, men ellers var oppfølgerne noe dritt. Jesus-scena på slutten av 3'ern var noe av det latterligste jeg har vært borti i hva jeg trodde var en seriøs film.

1'ern synes jeg er et mesterverk, og jeg synes den fortjener sin plass blant de største filmene. Historien, karakterene, effektene, og ikke minst kulhetsfaktoren er jo helt enorm(e)! :w00t:

EDIT: Når det kommer til Nightwatch, har jeg ikke sett den. Har hørt utrolig mye forskjellig kritikk om den (i alle deler av skalaen), så jeg må vel skaffe meg den jeg også. Gjøre opp min egen mening. Selger de den i Norge?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...