Marti Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 For noen måneder siden bestilte jeg billetter til TG. Jeg har enda ikke fått PTN kort i posten, og lurte på om dette var absolutt nødvendig? Jeg hadde tenkt til å printe ut billetten, men ble litt usikker på om jeg måtte ha PTN kort eller ikke. Er litt ny med det opplegget her, so bear with me . Det jeg egentlig spør om her, er om jeg kan printe ut billetten og dra til Hamar uten et PTN kort jeg skulle fått i posten . Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Tror du kan gjøre det 5903711[/snapback] Ja det er vel samme det, men jeg vet at etter du har registrert PTN kortet på kontoen din så blir billetten din fjernet fra den printe ut greia. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Åja, men da printer jeg bare ut billetten da . Lenke til kommentar
Marti Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Takk for hjelpen forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå