Dimanche Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Lillesøsteren min har omsider bestemt seg for at den gamle SEen med monokrom skjerm ikke duger lenger. Hun ønsker seg derfor en ny telefon. Hun trenger: -Kalender: Ikke viktig -GPRS: Ja -EDGE: hun vet ikke hva det er. -Email klient:Ikke et must. -Klapp/"vanlig"/alternativ: Gjerne sånn "fremskyvbart" tastatur á la samsung D500, men ikke nødvendig. -Vekt: "Vanlig" -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Fargeskjerm, selvfølgelig. -Størrelse på skjerm. Ikke liten -Touchscreen: nei Hun vil bruke mellom 800 og 1500 kroner til rådighet. Med kontantkort. -Merke: Ikke LG. -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: nei -Enten Ir elle blåtann -Internminne: minst 10mb, må ha masse plass til meldinger. -Minnekort?: Kjekt å ha. -MP3: Ja, men mest til ringetoner -Radio:Ikke viktig -UMTS: Nei -Triband: Ja -Batterilevetid: Meget viktig. Hun vil sende sms og ringe, men ønsker også å sende mms, ta opp litt video, etc, etc. Viktig: Telefonen må ha gode taster. Den må også ikke ha mye stråling, men det kan være vanskelig å finne data om dette. Glad for alle svar! Lenke til kommentar
FaO Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 se vg.no der hadde de en artikkel om en ny benq-siemens til rundt 1000 lappen... Ta en titt (sorry at jeg ikke har adressa...) Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Passer nok ikke helt, hun vil absolutt ha kamera..... Men ellers var det nok en god mob. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 se vg.no der hadde de en artikkel om en ny benq-siemens til rundt 1000 lappen Du tenker sikkert på BenQ-Siemens S68 som Amobil nettopp har testet. Total poeng 5 av 6 Ellers så finnes det andre alternativer: Sony Ericsson K300i, Siemens ME75 (Ikke typisk jente telefon), finner ikke fler i farta... Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Noen telefonen som kunne passet kan være Sony Ericsson J300i.. Den fåes på Lefdal til rundt 900 kroner med kontant-kort.. Den fyller desverre ikke alle kravene, kanskje Sony Ericsson K300i hadde vært tingen? 1200 kroner med kontant-kort på Lefdal.. Den oppfyller alle kravene, og er en meget god telefon.. (det står i spesifikasjonene at den ikke støtter Mp3, men det gjør den, har hatt telefonen selv..) Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) SE Z520i er vel midt i blinken for henne Endret 22. april 2006 av kvakkster Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 SE Z520i er vel midt i blinken for henne 5966470[/snapback] Den hadde nok vært det ja, men den var visstnok en versting på stråling. En annen telefon med tilsvarende specs som z520i hadde vel vært midt i blinken. Budsjettet er vel kanskje max 1500, men skriv også gjerne om telefoner opp til 2k. De faller jo i pris etter hvert. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 SEk500i er jo en litt utdatert mobil nå, men jeg er veldig glad i mitt eksemplar! men alle SE telefoner har vel begrensing på hvor mange mld man kan ha.... Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 SEk500i er jo en litt utdatert mobil nå, men jeg er veldig glad i mitt eksemplar! men alle SE telefoner har vel begrensing på hvor mange mld man kan ha.... 5967423[/snapback] Ikke minne-kort telefoner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå