mcgroven Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Sam Fisher er stor. Så stor har han blitt at den første samleplaten allerede er på markedet. Les mer Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Så dette spillet i butikken i går, syns det var merkelig at den er allerede ute. Jeg lot være å lese omtalen, følte at det var for mange spoilers i den. Jeg planlegger å spille neste Splinter Cell spillet på PC, derfor er spoilers litt uønsket. Er dog overrasket at spillet fikk en treer. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er to helt forskjellige spill. Double Agent kommer ikke på en god stund enda, mens Essentials, som mange andre PSP-spill, er mer av en samlepakke av tidligere bragder, der Double Agent er et helt nytt spill. Lenke til kommentar
riktor_1 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Spillene er riktignok ulike, men Essentials inneholder (visstnok) noen oppdrag fra Double Agent og avslører dermed noe av det spillet. Derfor bør en ihvertfall vente med å spille Essentials til en er gjennom Double Agent. Eller, egentlig bør du ikke vente med å spille Essentials, du bør aldri en gang tenke på og gjøre det. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Er det bare meg, eller har alle PSP-spillene i den siste perioden fått 4 eller mindre av Gamer.no? Dette holder ikke mål, det er på tide at PSP får et skikkelig spill, som er verdt alle pengene sine! Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er det bare meg, eller har alle PSP-spillene i den siste perioden fått 4 eller mindre av Gamer.no? Dette holder ikke mål, det er på tide at PSP får et skikkelig spill, som er verdt alle pengene sine! 5904592[/snapback] Under fire er litt strengt. Av de seks siste er det kun to som har fått karakter under fire, dog hører det med at nesten samtlige aldri klarer krype over seks noe som tilsvarer "Nokså godt" på Gamer.nos karaktergivning. Av de seks er det kun "Tales of Eternia", som forøvrig er en juvel og et glimrende rollespill, som huker i land karakter over seks; nemlig åtte. -- Lars M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg