Gå til innhold

PROOF fra D12 er død :(

asad

Anbefalte innlegg

Poenget er kanksje at rappere alltid synger og skryter at av de er så tøffe og skyter og blir beskutt. :shrug:

5904922[/snapback]

Mange som tøffer seg i denne verden... Betyr ikke at det er legitimert å bli skutt...

Edit: RIP :(

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kødder ikke, norske forum er så ussansynlig skada når det kommer til rap. Ta tullingen Zerblat som et eksempel.

5904920[/snapback]

Hvorfor er jeg skadet?

Tror du han aldri har gjort noe som helst for å irritere på seg noen som kom tilå skyte han?

Fortell meg hvorfor jeg er en tulling, jeg tror du ikke klarer å komme på et eneste godt argument. Så uttalelsen din vil nok dessverre falle tilbake på deg, beklager.

Lenke til kommentar
Poenget er kanksje at rappere alltid synger og skryter at av de er så tøffe og skyter og blir beskutt. :shrug:

5904922[/snapback]

"ok"

DA er det greit. Ingen vits for meg å være nedenfor bare fordi en rapper jeg har hørt på, og digga i 6 år har blitt drept.

Lenke til kommentar
Jeg kødder ikke, norske forum er så ussansynlig skada når det kommer til rap. Ta tullingen Zerblat som et eksempel.

5904920[/snapback]

Hvorfor er jeg skadet?

Tror du han aldri har gjort noe som helst for å irritere på seg noen som kom tilå skyte han?

Fortell meg hvorfor jeg er en tulling, jeg tror du ikke klarer å komme på et eneste godt argument. Så uttalelsen din vil nok dessverre falle tilbake på deg, beklager.

5904942[/snapback]

Du som er tulling som på død å liv skal komentere i en "Rest in peace" post..

Tenk om jeg skulle skreve slikt under minneord i avisen.. Start en egen tråd heller da.. Og ja synes du er en stor tulling, noe ingen kan nekte meg å mene..

Lenke til kommentar

Jeg tror vi stenger tråden først som sist. Det tråden handler om, er at Proof er død, ikke hvordan han ble drept, hvorfor han ble skutt, hva han har gjort for å fortjene å bli skutt, hva resten av de der D12-folka gjør med vedkommende når/om/hvis de finner han (hun?) osv osv

**RIP Proof - Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvem du var, men du verden, det er sikkert leit**

Lenke til kommentar

5904920[/snapback]

Hvorfor er jeg skadet?

5904942[/snapback]

Du er skada i hodet ditt fordi du svarer på en tråd, som tydeligvis er ment som en " R.I.P" -tråd, med hat mot personen som døde. Proof var en en de beste rapperne pr dags dato, særlig når det kom til freesyle. Han var heller ikke typen som hadde 100 beefs, som gunit, game eller visse andre artister.

og ja, selv om han hadde "gjort seg fortjent " til å bli skutt, kan jeg vel lage en tråd der jeg opplyser om at han er død, og at jeg er lei meg, uten at folk som deg kommer og bitcher over det? Uffattelig holding gutt.

Lenke til kommentar
Du som er tulling som på død å liv skal komentere i en "Rest in peace" post..

Tenk om jeg skulle skreve slikt under minneord i avisen.. Start en egen tråd heller da.. Og ja synes du er en stor tulling, noe ingen kan nekte meg å mene..

5904963[/snapback]

Hehe, les aviser, se hva som skjer i verden. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...