andy_ge Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 kjøpstips skal sette opp et nettverk med ca 150 meters avstand fra hverandre. vurdert mimo rutere men finnes det andre alternativer og finnes det noen som har gjort noe lignede før. normalt rekker en vannlig trådløs ruter ca 100meter. jeg trenger noe som kan ta ihverfall 50meter til. noen der ute som er i stand til å hjelpe meg Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) eg holder på med de samme! eg kjøpte 2 wlan antenner en på 14 dbi å en på 19dbi retningsbestemte antenner! og 2 dlink 900ap+ og sat de opp i brigde mode ! har ikke fåt testa de enna men tror de kommer til å bli bra! med de antennene burde eg klare 500 meter minst! Endret 11. april 2006 av Naits_89 Lenke til kommentar
andy_ge Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 ser lovende. noen der ute som har vært borti mimo rutere. retningsbestemt ruter med mimo kan muligens fungere er det noen som har prøvd det før. Lenke til kommentar
andy_ge Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Ta kk for svar Naits_89 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ser lovende.noen der ute som har vært borti mimo rutere. retningsbestemt ruter med mimo kan muligens fungere er det noen som har prøvd det før. 5937679[/snapback] Problemet vist du skal bruke retningsbestemte antenner til MIMO trenger du 6 antenner...... Ikke akkurat verd det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå