Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen starter ikke

Anbefalte innlegg

Når pcen har stått av en liten stund og jeg skal skru den på igjen. så kommer det ikke noe på skjermen og det lyser bare at pcen jobber hele tiden.Men ingentling skjer. Så må jeg tvinge den av å sette den på igjen for at den skal starte:S Hva er problemet egentlig? Dette begynte å skje nå i siste bare!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et nytt skjermkort som er på rep nå, men det skjedde det samme med den også :cry:  Jeg har ikke anelse hva det er, men i morra får jeg ny psu, så får se om det hjelper :hmm:

5906396[/snapback]

Du burde kanskje lever inn hele maskinen og spør ka d e som e feila.

Istedet for å kjøp nye deler...

Det vill jeg ha gjort. men men.

Lenke til kommentar
Jeg har et nytt skjermkort som er på rep nå, men det skjedde det samme med den også :cry:  Jeg har ikke anelse hva det er, men i morra får jeg ny psu, så får se om det hjelper :hmm:

5906396[/snapback]

Du burde kanskje lever inn hele maskinen og spør ka d e som e feila.

Istedet for å kjøp nye deler...

Det vill jeg ha gjort. men men.

5906450[/snapback]

Tja, bestillte psu'en for litt siden da :p Av og til så starter den vanlig da, men ofte er det bare svart skjerm :( I dag skal jeg teste med ny psu etter en fortjent påskeferie :!: :thumbup: Men har pcen på nesten hele tiden, slutta å skru den av :p Men noe merkelig er det da men :p

Lenke til kommentar

For meg så høres det ut som et warmboot problem, men det er mest kjent på asus a8n32-sli deluxe hovedkortet når man bruker overvolting funksjonen. Sån skjer når cpu'en ikke får nok spenning ved oppstart, og da klarer ikke maskinen poste engang. Det med at du bruker intel og da kan vi nesten utelukke warmboot, men vil jeg tippe på at det er psu'en som lager litt krøll for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...