Vikers88 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Når pcen har stått av en liten stund og jeg skal skru den på igjen. så kommer det ikke noe på skjermen og det lyser bare at pcen jobber hele tiden.Men ingentling skjer. Så må jeg tvinge den av å sette den på igjen for at den skal starte:S Hva er problemet egentlig? Dette begynte å skje nå i siste bare! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Så maskinen din starter etter du har trykket på startknappen 2 ganger? Jeg tror at det er feil med skjermkortet ditt...Mulig også at det er selve skjermen som gjør, at det kommer ikke noe bildet. Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 ..eller det er et virus.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 ..eller det er et virus.. 5905674[/snapback] Virus kan ikke gjør sånn at maskinen starter ikke med en gang. Enten skjermkortet eller skjermen. Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har et nytt skjermkort som er på rep nå, men det skjedde det samme med den også Jeg har ikke anelse hva det er, men i morra får jeg ny psu, så får se om det hjelper Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har et nytt skjermkort som er på rep nå, men det skjedde det samme med den også Jeg har ikke anelse hva det er, men i morra får jeg ny psu, så får se om det hjelper 5906396[/snapback] Du burde kanskje lever inn hele maskinen og spør ka d e som e feila. Istedet for å kjøp nye deler... Det vill jeg ha gjort. men men. Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Jeg har et nytt skjermkort som er på rep nå, men det skjedde det samme med den også Jeg har ikke anelse hva det er, men i morra får jeg ny psu, så får se om det hjelper 5906396[/snapback] Du burde kanskje lever inn hele maskinen og spør ka d e som e feila. Istedet for å kjøp nye deler... Det vill jeg ha gjort. men men. 5906450[/snapback] Tja, bestillte psu'en for litt siden da Av og til så starter den vanlig da, men ofte er det bare svart skjerm I dag skal jeg teste med ny psu etter en fortjent påskeferie :!: Men har pcen på nesten hele tiden, slutta å skru den av Men noe merkelig er det da men Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det kan være at kontakten til system hardisken ikke er skikkelig i. Det skjedde med meg engang og når jeg tok den skikkelig i, funket det som vanlig. Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Det kan være at kontakten til system hardisken ikke er skikkelig i.Det skjedde med meg engang og når jeg tok den skikkelig i, funket det som vanlig. 5948054[/snapback] Skal teste Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 For meg så høres det ut som et warmboot problem, men det er mest kjent på asus a8n32-sli deluxe hovedkortet når man bruker overvolting funksjonen. Sån skjer når cpu'en ikke får nok spenning ved oppstart, og da klarer ikke maskinen poste engang. Det med at du bruker intel og da kan vi nesten utelukke warmboot, men vil jeg tippe på at det er psu'en som lager litt krøll for deg. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 PS! Jeg får samme feilmelding men har et annet proplem: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561665 Så da vet jeg ikke om det har noe med hardisktilkoblingen alikevel. Men du kan jo teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå