jh_ Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hei, har et integrert lydkort.. har kjøpt et Soundblaster 4.1 Digital, etter jeg innstallert det så mister jeg all lyden... Prøvde å fjerne driverene til det integrerte, men de installerte seg inn igjen av seg selv =( Noen som har vært borti dette...eller har noen tips?? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Det skal være en jumper på hovedkortet som skrur av det integrerte lykortet. Prøv det Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 scirocco: Det er en rektangelformet liten kloss med fire brytere på... 1-2-3-4, 1-2 står det "on" over... og 3-4 står det "SD" over... Eller er det noe annet? Det er vel det eneste som kan se ut som noe jeg kan fixe på =) Lenke til kommentar
Snask Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 i min bios (abit bg7) så disabler jeg onboard lydkortet derfra. husk å disable selve lydkortet, midi port og game port adress. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 En ting som er like greit er å velge 'Disable' når man høyreklikker på My Computer og går inn i Properties... Enkelt og greit Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 14:26, skrev jh_:scirocco: Det er en rektangelformet liten kloss med fire brytere på... 1-2-3-4, 1-2 står det "on" over...og 3-4 står det "SD" over...Eller er det noe annet?Det er vel det eneste som kan se ut som noe jeg kan fixe på =) Prøv å les manualen til hovedkortet :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 gå inn på lyd på kontrollpanelet og se... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Sånn ja... nå funker det nesten... etter jeg disabla det gammle...får lyd på mp3'er osv... men jeg får ikke lyd på cd'ene, er en ledning fra cd-rommen og ned i hovedkortet... tenkte å flytte den ned til lydkortet... men den passer ikke... Har også veldig lav lyd ellrs...etter jeg disabla det integrerte... står på fullt på egenskaper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå