Camron Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg kommer ikke ut av bilen, og musa er invert?!!? Neida Jeg er i krig, eneste måten å stoppe krigen på er visstnok å sprenge varehus eller betale en FBI-agent... Problemet mitt er at jeg finner ingen FBI agenter...Jeg var i krig for en stund siden også, da betalte jeg en agent jeg fant i kjellern i ei kirke, nå har jeg sjekka alle kirkene i byen uten å finne noen agent.. Hvor ellers er de? Kan jeg evt. bare betale dem 1 gang? Og de varehusene, hvordan finner jeg dem? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Øh. Jeg leste den første setninga og rapporterte deg. Beklager. Har ikke de FBI-agentene annen farge på drakta si enn de vanlige politimennene? Jeg er ikke sikker, men jeg mener at de går rundt omkring akkurat som politiet, bare de er litt sjeldnere å se. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Må jeg bare løpe gatelangs for å prøve å finne en agent jeg ikke vet hvordan ser ut? Kult............ Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Må jeg bare løpe gatelangs for å prøve å finne en agent jeg ikke vet hvordan ser ut? Kult............ 5903341[/snapback] Neida, sjekk kartet ditt. Der finner du hele gjengen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 FBI-agenter står på kartet? Jeg sjekker straks Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Aiaiai, der står det ja Takk! BTW, går det ann å ta med seg folk i gjengen din når du skal ta over steder? Noen ganger blir det vanskelig alene... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 På kartet ja. En i hver bydel, ser nesten ut som et politiskilt. Forklaring står på sida der da.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Øh. Jeg leste den første setninga og rapporterte deg. Beklager.5903326[/snapback] Nesten jeg å! :!: Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Jaja, begge ble eid.. "Går det ann å ta med seg folk i gjengen din når du skal ta over steder? Noen ganger blir det vanskelig alene" Går det? Og hvordan finner jeg disse varehusene og compoundene til de andre familiene? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jaja, begge ble eid.. "Går det ann å ta med seg folk i gjengen din når du skal ta over steder? Noen ganger blir det vanskelig alene" Går det? Og hvordan finner jeg disse varehusene og compoundene til de andre familiene? 5903621[/snapback] Jeg har ikke funni noen måte å gjøre det på hvertfall.. Alle stedene til de andre familiene står i kartet det også.. Under rullemenyen der er navnene på alle de forskjellige familiene, så står det hva som er hva på kartet.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Ahh, ble nettopp underboss, så nå er det blå merker på alle compoundene, og jeg må visstnok bombe dem, alene... Blir sikkert lett og morro Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) I am DON of NYC 13 play time du trenge ikkje ta med deg folk for å klare det oppgrader utstyre ditt..og ikke "storm inn till plassen du skal ta.. bruk litt tid på det! drep alle vaktene først!! Camron: eg syns Barzini sin compound er lettest Endret 11. april 2006 av wilai Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Jepp, skal teste det senere Hva slags våpen brukte du? Jeg har bare pistol, tommygun, vanlig shotgun, en 2. edition revolver, magnum, vanlig pistol, molotov og noen dynamittstikker jeg kan kaste... Hadde du noe mer enn det? EDIT: Tok over Brooklyn nå, Tattaglia er letteid Fikk helvetes mye heat da, så jeg lot rett og slett purken drepe meg! Ble kvitt heaten og hadde fortsatt bydelen Endret 11. april 2006 av Camron Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 eg hadde Shot Gun lvl 3... brukte den hele tiden og revolver lvl 3 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Hvor får du tak i de nye våpnene? Jeg prater med slike blackmarket folk, men de selger bare ammo til de våpnene jeg allerede har... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 se litt på karte så finne du sån balckmarket folk med gull stjerner! det er sølv stjerne og... gull stjerne = lvl 3 sølv stjerne = lvl 2 men du kan kjøpe lvl 3 pistol der du drepte paulie!! huske ikkje noge andre plasser Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg skal sjekke imårra! Takk Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Du finner det meste på kartet. Ta deg god tid og ta en laaang titt på kartet og beskrivelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå