oslo121 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 er psp sonefri. har hørt av mange at den er det så du kan kjøpe spill i alle land og få spilt de på din norske psp noen som ikke er enig og som har erfarng med det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Fra sticky: Er PSP sonefri?Ja, men kun på spill, det vil si at om du har planer og se film på den så bør du satse på den japanske modellen da vi(norge) har samme regionskode som Japan, det finnes dog alternativer til dette, som f.eks. UMD Emulator som lar deg fjerne sperren på filmene. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Spillene du kjøper i utlandet funker fint på din norske PSP, det er verre med filmene. Har også hørt rykter om at spill fra to forskjellige soner ikke vil kunne linkes. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Har også hørt rykter om at spill fra to forskjellige soner ikke vil kunne linkes. 5902767[/snapback] Dette er helt riktig. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er delvis riktig. Noen spill går å linke selv om de er fra forskjellige regioner. Filmer er deriomt sone inndelt, men ikke spill. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 var spill jeg mente, så takk for svarene. kjøpe spill i estland Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Du vet at Estland er i europa ? Det er samme pspen i hele Europa, så filmer kjøpt i Estland vil også virke på norsk psp. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 nei jeh visste ikke at estland var i europe jeg. haha herregud. det var derfor jeg sa det ville virke da Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 nei jeh visste ikke at estland var i europe jeg. haha herregud. det var derfor jeg sa det ville virke da 5908779[/snapback] jaha ja? var vel derfor du laget en topic om det også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå