Gå til innhold

TES: Ekstrem ulempe med å være vampyr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drikk blod fra en som sover.

Når du har gjort det er du bare 25% vampyr. Da har du ikke problemer med sollys heller.

Det høres ut som du er 100% vampyr nå og da dør du vel av litt sollys. hold deg på 25%. Men vær forsiktig med hvor du venter og hvor du sover å tenk på hva klokka er. Jeg mener at 100% resist paralyse å masse resist decease + masse ekstra attributes er verd litt blodsuging.

Lenke til kommentar

Dersom du går på spells og den taben helt til høyre som heter noe slikt som "aktive effekter" eller noe står det vampireism 25, 50, 75 eller 100.

Dersom du har vamireisme på 25 tar du ikke skade av sola, ingen nekter å prate med deg, du har fremdeles Hunters Vision og en hel masse fordeler under aktive effekter.

For å drikke blod sniker du deg frem til en som sover å trykker på den knappen du vanligvis bruker for å snakke med vedkommende. Da får du opp en meny der du kan velge pickpocketing og feed, eller talk og feed om du ikke sniker.

Ved å velge feed ser du at karakteren din suger blod og det kommer opp en melding om at "vampire attributes added". Da blir du litt svakere og penere og tar ikke skade av sola.

Lenke til kommentar

Du blir over encumbered fordi de bonuser du har som 100% vampyr blir redusert. Det innebærer at styrken din blir redusert, noe som fører til at du kan bære mindre.

At det står vampire attributes added vil bare si at den legger til de atributter du skal ha som 25% vampyr istedet for de du skal ha som 100% vampyr. Dersom du undersøker litt vil du se at du er svakere, har mistet usynelighets-spellen og er penere.

Lenke til kommentar

For å få quest for å bli kvitt vampireism må du snakke med en av de i Arcane university. Deretter blir du sendt videre til skingrad, og vidre derfra til en heks.

Hun heksen gir deg en lang handleliste over ting hun trenger. Når du har gitt henne alt hun spør etter får du 2 potions med cure vampireism. 1 av de skal du gi fra deg i skingrad og en kan du bruke selv om du ønsker.

Jeg har brukt en selv og angret veldig etterpå. Har vært smittet av vampyrsykdommen veldig lenge uten at jeg har fått til å bli vampyr igjen.

Lenke til kommentar
dette er sikkert ett latterlig spørsmål, men hvor kan jeg bli bitt?? Evt. cheat til å bli vampyr... Har vel egentlig bare lyst til å tste d:P

5903521[/snapback]

1.

hvis du er medlem i Dark Brotherhood er det en vampyr der som tilbyr å bite deg etter du har gjort 4-5 quests.

2.

Du kan også snakke med The Grey Prince i Arena og ta questet han har til deg, da kommer du til en dungeon med vampyrer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...