*T* Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hadde lite å gjøre i går, så jeg mekka et vindu på skrivern. Lurer på om det er noen som har gjort det tidligere? Kunne ikke finne noe... :smile: Nå skal jeg bare få tak i no neon, så er jeg i boks :grin: Ligger noen bilder hær Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Råtøff mod. Men en ting ikke kjøp Neon Kjøp heller LAZer led fra microplex. De lyser veeldig godt etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Skjønner at du hadde lite å gjøre i går ja :razz: Men stilig arbeid da Kom med bilder når du får no lys inni der! Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 "NØFT" ingen dum ide det der.... :smile: Lenke til kommentar
TCK Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Konge kult!! Hvordan fikk du ein bøy på galsset?? Hadde du såå tynt plexi?? Veldig bra modda!! Lenke til kommentar
*T* Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 21:36, skrev TCK:Konge kult!! Hvordan fikk du ein bøy på galsset?? Hadde du såå tynt plexi??Veldig bra modda!! Takker! Jeg brukte 0,8mm plexi og silicon til å feste det med. Spente det i bue og holdt det dær ved hjelp av limklemmer i ca 16-17 timer, deretter holdt det seg selv. Silicon er det beste å feste plexi med Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg kan backe opp at Lazer Led's lyser helt sjeft. De er konge. Og tar liten plass Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Har 4stk lazer leds. er noa av det beste jeg har sett . ser man inn i de i noen sek er man blind hehe. lyser utrolig sterkt Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 14:31, skrev Krishell:Har 4stk lazer leds. er noa av det beste jeg har sett . ser man inn i de i noen sek er man blind hehe. lyser utrolig sterkt Kan skrive under på de tjeg også. På mitt Thermaltake Xaser kabinett fulgte det med en blå laser led til power, og den lyser voldsomt :smile: Lenke til kommentar
*T* Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Tror jeg må skaffe meg et par av disse Laser LED's. Virker kule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå