Nikkos Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei! Det sitter en Pentium M cpu på min bærbare, standard hastighet er 1800 Ghz, men den går bare på 600....iflg både Everest Home Edition og det samme når jeg velger "egenskaper" i "Min datamaskin". Jeg kommer inn i bios via F2, men ingen valg i forhold til dette problemet. Maskinen er forvrig en Fujitsu Siemens Amilio 1425, den er ca 9 mn gammel. Noen som har løsning...? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Klokker ikke den seg ned når det ikke er nødvendig med så mye "power"P Kjør en runde med SuperPi, Prime95 eller et annet stresse-program, så skal i teorien hastigheten gå opp til normalen igjen. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hadde same spørsmål og fekk svar her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=290004 Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Tusen takk karer, det viser seg at alt er slik det skal være! Tusen takk:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå