Gå til innhold

Hardware.no: ROS TIL www.hardware.com

Anbefalte innlegg

[

100% unødvendig?

Du sier at du i dine yngre dager kunne kommet med en slik kommentar?

Så du er i de eldre dager da? sitter på et forumet og diskuterer med Barn (ifølge loven er barn fra 1-18år)

5975854[/snapback]

1: Ja, poster av typen "jeg bryr meg ikke, du er dum som sier det" er 100% unoedvendig. De tilfoerer INGENTING til forumet, og er bare irriterende.

2: Legg merke til ""-ene. Jeg mente selvfoelgelig (og det tror jeg du vet, men du ville vel komme med tragisk forsoek paa aa drite meg ut) naar jeg var "ung" paa forumet. Og jeg mener ikke at jeg i mine "yngre dager" kunne kommet med en slik kommentar som han jeg siterte, men at jeg naar jeg var ny paa forumet lagde en slik traad som denne (for aa takke hardware.no...). Jeg er 15 aar og fortsatt ett barn, for all del, jeg er ikke voksen, men jeg har vaert aktiv leser og deltaker paa forumet i et par aar naa, og det var det jeg henviste til da jeg skrev "yngre dager".

Edit: Fjernet litt quote

5976194[/snapback]

Tragisk forsøk på å drite meg ut? Eneste grunnen til at du og de andre kommer med bedre komplemang en meg er fordi: dere leser alt og studerer det nøye og så skriver et innlegg som tar 20 min og lage. Jeg starta med et enkelt poeng: Forumet er bra, ferdig! Likevel må dere skrive masse om alt mulig. Men du som er 15år fortsett med fyldige innlegg og bruk lang tid her inne. Så kan du se på deg selv om noen år!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.hardware.com Vell, en helt grei side. De driver med hardware. Vet ikke helt hvorfor de fortjener ros. Jeg finner heller ikke noe forum på sidene. Men hvis du mener de har hjulpet deg fortere enn kompisen din klarer å tørke seg i stumpen, da må jeg si meg imponert. Selv om jeg egentlig ikke har noen dypere forståelse om hvor fort kompisen din rengjør rasshølet sitt.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...