DilliMusic Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 jeg syns vi burde gi ros til forumet. når jeg har lurt på noe har jeg fått svar før kompisen min har rukket å tørke seg i ræva. alle medlemmer som svarer og alt. kjempe bra forum Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 1. det er Hardware.no 2. Forumet er www.diskusjon.no og gjelder ikke bare for hw.no Men ja, er veldig imponert over forumet Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 hehe vet sorry er vant med .com jeg hehe. ja men er jo en del av hardware.no da er det ikke? er det bare jeg som er litt trøtt enda Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hehe vet sorry er vant med .com jeg hehe.ja men er jo en del av hardware.no da er det ikke? er det bare jeg som er litt trøtt enda 5902635[/snapback] Hw.no er en del av diskusjon.no. Norge er en del av verden, verden er ikke en del av Norge. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hw.no er en del av diskusjon.no. 5902651[/snapback] Ikke omvendt ? Trodde da hw.no kom først... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Diskusjon.no.... er ikke det et stort forum der flere forum fra andre sider er da? Feks Bil seksjonsn, Overklokking, Hw.no, gamer.no osv osv Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er datter eller søstersider av hw.no Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er datter eller søstersider av hw.no 5903181[/snapback] Det er på tide at Karita Bekkemellem tar ansvar. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er datter\sønn eller søster-/brorsider av hw.no 5903181[/snapback] Fixed! Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 hehe vet sorry er vant med .com jeg hehe.ja men er jo en del av hardware.no da er det ikke? er det bare jeg som er litt trøtt enda 5902635[/snapback] Hw.no er en del av diskusjon.no. Norge er en del av verden, verden er ikke en del av Norge. 5902651[/snapback] Hva sliter du med a? Du skjønte vel hva han mente? Forumet er bra ferdig! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg også liker godt hw.no. Jeg bruker rundt 90% av tiden som jeg bruker på internett på hw.no og sidene i nettverket. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Forumet er et av landets største, som sier noe. Du får svar på det aller meste, og medlemmene er veldig snille som hjelper andre veldig ofte. Mye av data-kunnskapen min har jeg fått herfra. Har lært mye innen php og webdesign her og. Selve HW nettverket er også utrolig imponerende. Veldig bra! Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 hehe vet sorry er vant med .com jeg hehe.ja men er jo en del av hardware.no da er det ikke? er det bare jeg som er litt trøtt enda 5902635[/snapback] Hw.no er en del av diskusjon.no. Norge er en del av verden, verden er ikke en del av Norge. 5902651[/snapback] Det er mange som sitter med denne oppfattelsen tydeligvis. Rent kronologisk sett kom er hardware.no lenge før forumet. Forumet ble lansert som en undertjeneste til lesere av hardware.no med søstersider (brorsider for de som på død og liv må diskutere). Nå har forumet vokst seg enormt stort og uten at jeg har noen tall som underbygger påstanden vil jeg tro at det er mer benyttet enn alle andre tjenester som tilbys ut over det redaksjonelle innholdet på nettsidene i nettverket. Allikevel er det nok en tjeneste som ligger under det redaksjonelle, som faktisk er hovedproduktet til nettverket. Diskusjon.no er dermed en del av hardware.no og søstersider, så der fikk dere den! Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hehe vet sorry er vant med .com jeg hehe.ja men er jo en del av hardware.no da er det ikke? er det bare jeg som er litt trøtt enda 5902635[/snapback] Hw.no er en del av diskusjon.no. Norge er en del av verden, verden er ikke en del av Norge. 5902651[/snapback] Det er mange som sitter med denne oppfattelsen tydeligvis. Rent kronologisk sett kom er hardware.no lenge før forumet. Forumet ble lansert som en undertjeneste til lesere av hardware.no med søstersider (brorsider for de som på død og liv må diskutere). Nå har forumet vokst seg enormt stort og uten at jeg har noen tall som underbygger påstanden vil jeg tro at det er mer benyttet enn alle andre tjenester som tilbys ut over det redaksjonelle innholdet på nettsidene i nettverket. Allikevel er det nok en tjeneste som ligger under det redaksjonelle, som faktisk er hovedproduktet til nettverket. Diskusjon.no er dermed en del av hardware.no og søstersider, så der fikk dere den! 5944029[/snapback] JA der fikk vi den Hvem bryr seg? Han sier at forumet er bra det er poenget. Ikke noe mer ikke noe mindre, du trenger ikke lage foredrag om en ting ingen bryr seg om! Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det er mange som sitter med denne oppfattelsen tydeligvis. Rent kronologisk sett kom er hardware.no lenge før forumet. Forumet ble lansert som en undertjeneste til lesere av hardware.no med søstersider (brorsider for de som på død og liv må diskutere). Nå har forumet vokst seg enormt stort og uten at jeg har noen tall som underbygger påstanden vil jeg tro at det er mer benyttet enn alle andre tjenester som tilbys ut over det redaksjonelle innholdet på nettsidene i nettverket. Allikevel er det nok en tjeneste som ligger under det redaksjonelle, som faktisk er hovedproduktet til nettverket. Diskusjon.no er dermed en del av hardware.no og søstersider, så der fikk dere den! 5944029[/snapback] Det eneste dere mangler er vel et diskusjonsforum for fotball etc... Der kunne det nok blitt en del besøkende! Jeg har et ganske fint domene som muligens er til salgs dersom dere er interesserte Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det eneste dere mangler er vel et diskusjonsforum for fotball etc... Der kunne det nok blitt en del besøkende! 5947550[/snapback] Vi har da Sport/idrett, hvor det er mye snakk om fotball. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hehe vet sorry er vant med .com jeg hehe.ja men er jo en del av hardware.no da er det ikke? er det bare jeg som er litt trøtt enda 5902635[/snapback] Hw.no er en del av diskusjon.no. Norge er en del av verden, verden er ikke en del av Norge. 5902651[/snapback] Det er mange som sitter med denne oppfattelsen tydeligvis. Rent kronologisk sett kom er hardware.no lenge før forumet. Forumet ble lansert som en undertjeneste til lesere av hardware.no med søstersider (brorsider for de som på død og liv må diskutere). Nå har forumet vokst seg enormt stort og uten at jeg har noen tall som underbygger påstanden vil jeg tro at det er mer benyttet enn alle andre tjenester som tilbys ut over det redaksjonelle innholdet på nettsidene i nettverket. Allikevel er det nok en tjeneste som ligger under det redaksjonelle, som faktisk er hovedproduktet til nettverket. Diskusjon.no er dermed en del av hardware.no og søstersider, så der fikk dere den! 5944029[/snapback] JA der fikk vi den Hvem bryr seg? Han sier at forumet er bra det er poenget. Ikke noe mer ikke noe mindre, du trenger ikke lage foredrag om en ting ingen bryr seg om! 5947509[/snapback] Folk tror ting er paa en maate, de tror feil. Han forteller hva som er rett. Du kommer med en forferdelig idiotisk kommentar som er 100% unoedvendig, og atpaatil den 2. i denne posten. Tenke seg til, JEG BRYR MEG! Og jeg er ikke den eneste. Saa ikke kom her og tro at kun fordi DU ikke synes noe er interessant saa gjoer ingen det. Og vaer saa snill, hold en litt hyggeligere tone, saa blir forumet et bedre sted. Takk for oppklaring Joergen. Jeg visste det, men det er nok mange som ikke visste det. Og jeg har vel i mine "yngre dager" selv postet en helt lik post, og mener fortsatt det jeg sa den gang da, og det traadstarter sier naa. Diskusjon.no og hw.no med nettverk er en fantastisk gullgruve, og er uten tvil det jeg bruker mest "internett-tid" paa. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 hehe vet sorry er vant med .com jeg hehe.ja men er jo en del av hardware.no da er det ikke? er det bare jeg som er litt trøtt enda 5902635[/snapback] Hw.no er en del av diskusjon.no. Norge er en del av verden, verden er ikke en del av Norge. 5902651[/snapback] Det er mange som sitter med denne oppfattelsen tydeligvis. Rent kronologisk sett kom er hardware.no lenge før forumet. Forumet ble lansert som en undertjeneste til lesere av hardware.no med søstersider (brorsider for de som på død og liv må diskutere). Nå har forumet vokst seg enormt stort og uten at jeg har noen tall som underbygger påstanden vil jeg tro at det er mer benyttet enn alle andre tjenester som tilbys ut over det redaksjonelle innholdet på nettsidene i nettverket. Allikevel er det nok en tjeneste som ligger under det redaksjonelle, som faktisk er hovedproduktet til nettverket. Diskusjon.no er dermed en del av hardware.no og søstersider, så der fikk dere den! 5944029[/snapback] JA der fikk vi den Hvem bryr seg? Han sier at forumet er bra det er poenget. Ikke noe mer ikke noe mindre, du trenger ikke lage foredrag om en ting ingen bryr seg om! 5947509[/snapback] Folk tror ting er paa en maate, de tror feil. Han forteller hva som er rett. Du kommer med en forferdelig idiotisk kommentar som er 100% unoedvendig, og atpaatil den 2. i denne posten. Tenke seg til, JEG BRYR MEG! Og jeg er ikke den eneste. Saa ikke kom her og tro at kun fordi DU ikke synes noe er interessant saa gjoer ingen det. Og vaer saa snill, hold en litt hyggeligere tone, saa blir forumet et bedre sted. Takk for oppklaring Joergen. Jeg visste det, men det er nok mange som ikke visste det. Og jeg har vel i mine "yngre dager" selv postet en helt lik post, og mener fortsatt det jeg sa den gang da, og det traadstarter sier naa. Diskusjon.no og hw.no med nettverk er en fantastisk gullgruve, og er uten tvil det jeg bruker mest "internett-tid" paa. 5963691[/snapback] 100% unødvendig? Du sier at du i dine yngre dager kunne kommet med en slik kommentar? Så du er i de eldre dager da? sitter på et forumet og diskuterer med Barn (ifølge loven er barn fra 1-18år) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 HaGbErT: Ro ned insulin-nivået, ellers får du warn for oppførselen din. Hardware.no kom først -> forum.hardware.no -> diskusjon.no Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) [100% unødvendig? Du sier at du i dine yngre dager kunne kommet med en slik kommentar? Så du er i de eldre dager da? sitter på et forumet og diskuterer med Barn (ifølge loven er barn fra 1-18år) 5975854[/snapback] 1: Ja, poster av typen "jeg bryr meg ikke, du er dum som sier det" er 100% unoedvendig. De tilfoerer INGENTING til forumet, og er bare irriterende. 2: Legg merke til ""-ene. Jeg mente selvfoelgelig (og det tror jeg du vet, men du ville vel komme med tragisk forsoek paa aa drite meg ut) naar jeg var "ung" paa forumet. Og jeg mener ikke at jeg i mine "yngre dager" kunne kommet med en slik kommentar som han jeg siterte, men at jeg naar jeg var ny paa forumet lagde en slik traad som denne (for aa takke hardware.no...). Jeg er 15 aar og fortsatt ett barn, for all del, jeg er ikke voksen, men jeg har vaert aktiv leser og deltaker paa forumet i et par aar naa, og det var det jeg henviste til da jeg skrev "yngre dager". Edit: Fjernet litt quote Endret 23. april 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå