Kimelimm Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hvordan pakker jeg ut playlister, så jeg får sangene som er innni der inn åp desktoppen? (vet ikke om dette er riktig plass, men det handler om sanger :S ) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Playlist-filer inneholder ikke selve sangene. Det eneste som står i playlisten er hvilke sanger du vil spille, rekkefølge og plassering. Mao, det er ikke musikk I den, men HVOR den er. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 jamen hvor er den lagra da jeg tok den fra denne: http://movies.collegehumor.com/items/2005/...mor.1597860.wmv og vet ikke hvordan jeg skal lagre den... når jeg trykker op download movie så kommer jeg bare inn på Windows Media player..... og jeg vil ha den på pcen HvordaN? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er fordi Internet Explorer automatisk laster Windows Mediaplayer elementer i Windows Mediaplayer. Bruker du noe annet, som for eksempel Opera, får du spørsmål om å laste den ned. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 takker for det hemoridete svar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Høyreklikk og velg "lagre som".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå