Gå til innhold

drivers til voodo 5 apg?

crapzors

Anbefalte innlegg

kjøpte en pc til 350 kr, inni den var det et voodo 5 apg skjermkort.

problemet er at jeg ikkje finner drivers til det. har funnet masse drivers på google men ingen funker, noen som vet hvor jeg kan finne orginal drivers?

jævla møkka pc :D

takk til den som kan hjelpe

Endret av crapzors
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen orginal drivers der til voodo5, var til voodoo3 og greier. tror jeg bare knuser det kortet og kjøper et nytt :D, har leita i 2 dager etter orginal drivers men finner ingen ting, sikkert bare et dritt kort uansett. aldrig hørt om voodoo 5 så d kan ikkje ver noe bra

Lenke til kommentar
Du kjøpte en pc til 350,- så det er sikkert mer enn bare skjermkortet du må bytte :p

5903216[/snapback]

hehe, skal jo bare brukest til word og slikt da. er litt kjedelig når det hakker når du skifter linje :D:thumbup:

amd 1800 cpu og 1000 rams er jo ikkje verst for 350kr

Takk Nizzen fant driver som funket der.

Lenke til kommentar
ingen orginal drivers der til voodo5, var til voodoo3 og greier. tror jeg bare knuser det kortet og kjøper et nytt :D, har leita i 2 dager etter orginal drivers men finner ingen ting, sikkert bare et dritt kort uansett. aldrig hørt om voodoo 5 så d kan ikkje ver noe bra

5902385[/snapback]

Jeg fant hvertfall drivere til voodoo5 der under "Or you can try our new search form by going to the

3dfx Drivers Simple Search Page" , men så klarte jeg faktisk å finne siden også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...