XmasB Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det finnes mange items i Oblivion som har flere enchantments på seg. Men kan man lage dette selv? Jeg har nemlig ikke fått det til. Det hadde jo vært veldig greit da, selv om man måtte senke styrken på hver enchantment. F.eks, istedet for +10 willpower, kunne man ha +5 wil og +5 int. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har ikke fått enchanta noe selv ennå så jeg veit ikke, men det skulle nok funke. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har ikke fått enchanta noe selv ennå så jeg veit ikke, men det skulle nok funke. 5902691[/snapback] Ja, det var jo kjekt å vite. Noen som faktisk vet om det lar seg gjøre eller ikke? Mener å huske man kunne i Morrowind? Lenke til kommentar
Taters Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har ikke fått enchanta noe selv ennå så jeg veit ikke, men det skulle nok funke. 5902691[/snapback] Ja, det var jo kjekt å vite. 5902845[/snapback] Ja ikkesant! Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Tror ikke det fungerer. Jeg får ikke enchanta et item 2 ganger. F.eks hvis jeg enchanter med en sigil stone, så får jeg ikke enchanta den itemen noe mer. Den eneste måten er vel hvis det er en enchant med 2 forskjellige stats. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Den eneste måten er vel hvis det er en enchant med 2 forskjellige stats. 5903027[/snapback] Det finnes vel ikke? Så drømmen om et Weakness to fire/Fire DoT sverd er bare å gi fra seg mao... Kjipern det. Endret 11. april 2006 av XmasB Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Prøvde nettopp og det er mulig å ha flere forskjellige effekter på et våpen du enchanter. Prøvde nettopp på en ebony warhammer. Brukte grand soulgem med en grand soul. Når du driver med enchanting så er det et symbol som ser ut som et lyn. Dette viser vel hvor kraftig magi du enchanter med. Jeg kan kombinere hva jeg vil, men totalt kan ikke dette tallet som lynet representerer overskrive 85. Kunne for eksempel ha følgende effekter samtidig på våpenet: Fire Damage 15 pts for 2 sec on strike Shock Damage 10 pts for 1 sec on strike Frost Damage 10 pts for 1 sec on strike Drain health for 39 pts for 1 sec on strike Dessverre er ikke weakness to fire (eller noe annen magi) tilgjengelig for meg nå. Kanskje hvis du blir høyere level eller har bedre gjenstand. Edit: Prøvde med greater soul i en grand soul gem og da ver tallet bare 60. Endret 11. april 2006 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Fett. Da får jeg studere dette litt nærmere. Jeg kunne ikke hvordan det skulle gjøres med en gang. Kan og ha vært at jeg hadde en virkelig svak Soul gem. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Du kan gi et våpen flere egenskaper som soultrapp og fire damage for ett sekund. Du kan kun ha en effekt på klær og rustning. Det er også slik at weaknes to fire + fire damage ikke virker lengere, I morrowind kunne du lage kombinasjons spells og våpen med fire weaknes 100%+fire damage alt i ett sekund for 200 i skade. Nå vil weaknes kun virke på neste angrep. Endret 11. april 2006 av magnemoe Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Ah... Jeg har kun forsøkt på klær og rustning. Men. Man kan jo lage spells med Weakness to fire + fire dmg? Har du noen kilde på denne informasjonen? Endret 11. april 2006 av XmasB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå