Filamu Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Hvor legger de bildene seg har aktivert og begynnt å tatt bilder....masse bilder så hvor legger de seg? Endret 11. april 2006 av Filamu Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Legger seg i rota på Oblivion mappa,som bmp. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Og de filene blir digre. Bruk f.eks. gratisprogrammet XnView til å batch-konvertere bildene til JPEG eller et annet format etter at du har grabbet en del. Kvaliteten på BMP filene blir jo nydelig da. Lag en fotoCD og ta den med til venner og slektninger, vis bildene på TV som feriebilder! Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Og de filene blir digre. Bruk f.eks. gratisprogrammet XnView til å batch-konvertere bildene til JPEG eller et annet format etter at du har grabbet en del. Det kan du også gjøre med ms paint. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Og de filene blir digre. Bruk f.eks. gratisprogrammet XnView til å batch-konvertere bildene til JPEG eller et annet format etter at du har grabbet en del. Kvaliteten på BMP filene blir jo nydelig da. Lag en fotoCD og ta den med til venner og slektninger, vis bildene på TV som feriebilder! 5903195[/snapback] Haha Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Og de filene blir digre. Bruk f.eks. gratisprogrammet XnView til å batch-konvertere bildene til JPEG eller et annet format etter at du har grabbet en del. Det kan du også gjøre med ms paint. Har aldri hørt om noen batch funksjon i Ms Paint. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Åpne bildet i paint og trykke lagre som, så velger du jpeg fra menyen under navnet på filen. Filen skal nå være liten og konvertert.... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Åpne bildet i paint og trykke lagre som, så velger du jpeg fra menyen under navnet på filen. Filen skal nå være liten og konvertert.... 5904179[/snapback] Jeg vet hvordan man konverterer bilder, det var den manglende støtten for batch-konvertering i Paint jeg påpekte. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det vet jeg ikke hva er. Bare tok en råsjans på at det var konvertering du mente... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det vet jeg ikke hva er. Bare tok en råsjans på at det var konvertering du mente... Noen programmer har mulighet for å utføre en automatisert oppgave på mange enheter, slik som å konvertere bilder til .jpg. Dette kalles en Batch. Fordelen med dette er at du slipper å gjøre den samme oppgaven manuelt, noe som være både tidkrevende og tungvint dersom du har mange bilder. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Er det bare å trykke på print scrn for å ta bilder? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Er det bare å trykke på print scrn for å ta bilder? Du må endre .ini filen før du kan begynne å bruke spillets innebygde funksjon for å ta screenshots. Med fare for å promotere min egen post henviser jeg til denne tråden hvor jeg har prøvd å gi en kort oversikt over emnet. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 takk skal du ha fargoth. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Endra .ini fila nå jeg også, dette var faktisk veldig nyttig, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå