Yonaz Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Hei! Noen som har mulighet til og lage en stillig banner til siden min!? Jeg mangler en stillig banner til Tilagaming.com så jeg lurer på om noen her har mulighet til og designe en stillig logo , som passer in til siden , etter som at jeg har 0 peil innen adobe ! Planen er at det skal stå Tila gaming på bannern : ) Bare og lage vis du har mulighet , headern ligger under i svart ! Endret 11. april 2006 av Yonaz Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Noen her som har mulighet til og desgine en head logo som er bedre en den svarte ? Ser så utrolig stygt ut med svart head logo ! (: Endret 11. april 2006 av Yonaz Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Tror det lønner seg å fortelle litt mer om hva siten handler om. Skjønner at det er en game-site, men litt mer om hva slags type spill den fokuserer på og hva hensikten med siden er hadde sikkert vært nyttig for den som skal designe. Hva kommer navnet "Tila" fra? Slik siden er nå så inneholder den så lite at det er umulig for en utenforstående å hente inspirasjon til design. Sleng gjerne opp noen lenker til lignende sider som dere synes er kule. Endret 11. april 2006 av Sarge Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Tror det lønner seg å fortelle litt mer om hva siten handler om. Skjønner at det er en game-site, men litt mer om hva slags type spill den fokuserer på og hva hensikten med siden er hadde sikkert vært nyttig for den som skal designe. Hva kommer navnet "Tila" fra? Slik siden er nå så inneholder den så lite at det er umulig for en utenforstående å hente inspirasjon til design. Sleng gjerne opp noen lenker til lignende sider som dere synes er kule. 5902548[/snapback] Det er en slags gaming portal for clanen tila , altså i spillet counter-strike Den logoen under er Stillig da Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Her er en til......... 5903539[/snapback] Utrolig najs , sjekk ut http://www.tilagaming.com/ Endret 11. april 2006 av Yonaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå