Fatty Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Lurte på om det var noen som hadde noen tips om gode filmer som omhandler hooligans. Til nå har jeg: -The Football Factory -Green Street Hooligans Så da lurte jeg på om det finnes flere lignende filmer. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Åh! Skulle akkurat til å nevne the football factory. Utrolig bra film Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 The mother of them all, I.D. The Firm Det finnes også minst en italiens film som handler om Ultrasgruperingene i Italia. Non Plus Ultras tror jeg den heter. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Åh! Skulle akkurat til å nevne the football factory. Utrolig bra film 5902192[/snapback] Ingen virkelig god film, men gud så rå! Elsker delen på slutten, der de spør seg selv om alle døde og lamme og skadede, om slossinga var vært alt det.. "Off course if fucking was!" Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Du har jo noen virkelig gode hooligan sekvenser i Eurotrip Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Du har jo noen virkelig gode hooligan sekvenser i Eurotrip 5903405[/snapback] Du så den på canal+ i går du og eller? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hehe, jeg også så den på Canal + i går. Iaf. 5 gangen jeg har sett den filmen. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Er du interessert i dokumentarer også kan man nevne BBC-serien Hooligans, som gikk på NRK for noen år tilbake. Alle episodene er severdige, men spesielt Foreign Fields, som omhandler Irriducibili (Lazio) og La 12 (Boca Juniors), er interessant. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Du har jo noen virkelig gode hooligan sekvenser i Eurotrip 5903405[/snapback] "Oy! There's a frogg in a frogg-t-shirt! GET HIM!" Edit: Vinnie Jones. The shit! Ref. avatar. Endret 12. april 2006 av Nomix Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 The mother of them all, I.D.The Firm Det finnes også minst en italiens film som handler om Ultrasgruperingene i Italia. Non Plus Ultras tror jeg den heter. 5902597[/snapback] Huff. Finner ingen av dem, og de så utrolig bra ut! Noen som vet hvor jeg kan få lastet dem ned? Bearshare kom til kort. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Er du interessert i dokumentarer også kan man nevne BBC-serien Hooligans, som gikk på NRK for noen år tilbake. Alle episodene er severdige, men spesielt Foreign Fields, som omhandler Irriducibili (Lazio) og La 12 (Boca Juniors), er interessant. 5909135[/snapback] Har sett noen av disse på Viasat Explorer. Genialt. Men umulig å få tak i disse dokumentarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå