Gå til innhold

Dine bilder fra The Gathering 06

Anbefalte innlegg

(...)

93qw1.jpg

Soveteltet ja.. Oppvarmet og stille sa de. En ting hadde de rett i.. Soveteltet var stille. Men. Når jeg våknet om morgenen trodde jeg at jeg hadde sovnet på Nordpolen. Jeg kledde kjapt på meg, pakket sammen feltsenga og soveposen og gikk ut. Da fant jeg ut at temperaturen inne i teltet og utenfor var akkurat den samme  :mad:  Og de kalte det et oppvarmet telt... Var jo bikkjekaldt om morgenen jo..

5926443[/snapback]

Husker det fra i fjor... er det værste jeg har opplevd.

Tror aldri jeg har frøset så mye noen gang :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke jeg som har tatt bildene, men siden det er meg som blir teipa vil jeg legge de ut selv. ^^

PS: Jeg husker ingenting av dette her. Jeg ser at jeg sitter på Elise sin plass, men jeg kan ikke huske å ha blitt teipa der... Sannsynligvis gikk jeg i søvne. Yay.

Iceman™ says:

Etter den teipinga der reiser du deg,mumler noe uforståelig og går til plassen din, for så å tusle tilbake til Elise sin plass igjen...

post-26420-1145229994_thumb.jpg

post-26420-1145230039_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ikke jeg som har tatt bildene, men siden det er meg som blir teipa vil jeg legge de ut selv. ^^

PS: Jeg husker ingenting av dette her. Jeg ser at jeg sitter på Elise sin plass, men jeg kan ikke huske å ha blitt teipa der... Sannsynligvis gikk jeg i søvne. Yay.

Iceman™ says:

Etter den teipinga der reiser du deg,mumler noe uforståelig og går til plassen din, for så å tusle tilbake til Elise sin plass igjen...

5933551[/snapback]

Du ser noe trøtt ut, ja... :p

Lenke til kommentar
(...)

Soveteltet ja.. Oppvarmet og stille sa de. En ting hadde de rett i.. Soveteltet var stille. Men. Når jeg våknet om morgenen trodde jeg at jeg hadde sovnet på Nordpolen. Jeg kledde kjapt på meg, pakket sammen feltsenga og soveposen og gikk ut. Da fant jeg ut at temperaturen inne i teltet og utenfor var akkurat den samme  :mad:  Og de kalte det et oppvarmet telt... Var jo bikkjekaldt om morgenen jo..

5926443[/snapback]

Husker det fra i fjor... er det værste jeg har opplevd.

Tror aldri jeg har frøset så mye noen gang :hrm:

5932298[/snapback]

Teltet var jo dritdigg i fjor da. Deilig og kaldt, den beste sovetemperaturen.

Dere har ikke tatt noen gruppebilder i år da? Iallefall så må dere lage en presentasjon av alle medlemmene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ingen som har noen flere bilder? Det må da være noen andre her på forumet som var på TG og tok bilder der...  :huh:

5961707[/snapback]

Massevis her :)

Lenke til kommentar

Iceman™ says:

5933551[/snapback]

var det ikke kos da? :tease: hehe syns jeg gjorde en fin jobb som "pressefotograf" jeg ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...