sundgot Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Holder på å bestemme meg for et av disse digitalkameraene nedenfor... - HP 620 - HP 720 - HP 812 - HP 850 - Olympus C-700 - Olympus C-720 - Olympus C-3020 - Olympus C-4000 Mine krav er: - Høyest mulig oppløsning - Mest mulig best bildekvalitet - Oversiktelig meny Noen som har et av disse kamraene og som har noe positivt/negativt i forhold til mine krav...? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 hvorfor ikke prøve olympus 730? det kommer vel i oktober eller noe sånt. siden 720 er billigere enn 700 tror jeg jeg ville ha foretrukket 720.. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg har hatt Hp 812, men har nå byttet det i et Sony Dsc-P9. HP'en gir bra bilder med god fargegjengivelse, men batteri kapasiteten suger. Når jeg hadde LCD og Blitz "på" så fikk jeg ca 20-25 bilder før jeg var fri for strøm. Mens uten LCD og blitz på, så ble det ca 50 bilder før jeg måtte bytte batteri. Merk! Det følger hverken oppladbare batteri eller ladder til HP' kameraene. En noe irriterende sak med HP'en var at noen ganger (ca 1 av 3 bilder) ble blidene uskarpe. Autofokusen er ikke noe å stole på. Selv om jeg bytta til siste firmware, som skulle gjøre alt bedre, så var det ikke noen merkbar forbedring. Mitt råd er i allefall at hvis du skal ta med deg kameraet på tur/ferie, så må du ha med en egen (stor) bag til batterier, eller bare styre unna HP 812 i allefall. Er veldig fornøyd med Dsc-P9 kameraet som jeg har nå. :smile: Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det virker som om du er opptatt av god bildekvalitet. Da vil trolig Olympus C-4000 være det beste valget av de du lister opp. MLW Lenke til kommentar
sundgot Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Er Olympus C-4000 et bra kamera iht. til bildekvalitet og brukervennlighet...? HVordan er menyen, er den grei å navigere i ? Er Olympus kameraene bra i forhold til andre merker...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå