Gå til innhold

Får ikke fjernet trojan downloader!

Anbefalte innlegg

Nå i siste systemscanen jeg tok oppdaget nod32-antivirus programmet en trojandownloader med navnet "32jugs~1.exe" virus typen er "a variant of win32/TrojanDownloader.Swizzor trojan"

Nå vet jeg hvor den er , men problemet er at den er aktiv, så jeg får ikke slettet den verken manuelt eller via antivirusprogrammet, jeg får en varsel om det hver gang jeg starter maskinen. noen tips? må bli kvitt den fort som mulig :w00t: ...

Endret av xox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjør nod32 i safe mode (f8 under oppstart). Hvis ikke det er nok kan du plukke ned Killbox fra nettet og bruke den.

Bernt K

5902347[/snapback]

Takk:) det hjalp , nå fikk jeg fjernet selve filen ,vet ikke om det er fortsatt no fare , men varslen fra nod32 har sluttet å komme etter jeg fjerna filen :)

Lenke til kommentar

Kjør en runde med Trend Housecall (google). Panda Activescan er enda en grei onlinescanner. En runde med Crapcleaner (google ccleaner) eller Cleanup er sågodtsom påkrevet etter infeksjon. Synes du også skal kjøre Kaspersky sin scanner; den fjerner ikke, men påviser problemene. Ikke vær fornøyd med at Nod32 ikke finner mer; kjør ihvertfall 2 av onlinescannerne ovenfor.

Bernt K

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kjør en runde med Trend Housecall (google). Panda Activescan er enda en grei onlinescanner. En runde med Crapcleaner (google ccleaner) eller Cleanup er sågodtsom påkrevet etter infeksjon. Synes du også skal kjøre Kaspersky sin scanner; den fjerner ikke, men påviser problemene. Ikke vær fornøyd med at Nod32 ikke finner mer; kjør ihvertfall 2 av onlinescannerne ovenfor.

Bernt K

5906181[/snapback]

har endelig fått tid til det idag ,, takk for hjelpen :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...