Gå til innhold

Plass på PC bordet..

Anbefalte innlegg

Hei.. En ting som irriterer meg noe grenseløst og det er att databordet mitt er veldig liten.. åsså har jeg et ganske stort tastatur. slik at jeg ikke får plass til musmatter som icemat, Qpad.. så jeg lurte på om noen kunne gi meg tips på ett mindre tastatur som jeg kunne bruke.. ? :hmm:

Takker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nytt bord er vel den mest praktiske, or ergonomiske løsningen. ett mindre keyboard vil bare være en nødløsning, og jeg kan omtrent garantere at ett bord der du så vidt har plass til keyboard og musmatter vil føre til stresskader som musesyke...

Lenke til kommentar

1168072.jpg

Dette bruker jeg, du kan si hva du vil om størrelse, men jeg elsker det. :D

Lette lenge etter det før jeg endelig fant det på en databutikk på Minde i Bergen.

EDIT: Tastaturet heter BenQ mini buddy og fåes med norsk tegnsett. Følger også med en liten mus som er totalt ubrukelig.

Endret av bensinkanna
Lenke til kommentar
kjøp optisk mus og drit i musmatte.

5922747[/snapback]

opiske mus har også behov for musmatte i de tilfeller der bordoverflaten ikke er ideel for tilfredsstillende glide. Greit nok at Musa klarer å oppfatte bevegelsene optisk, men det hjelper lite hvis du må bruke mye eller ujevne krefter på å bevege den...

Lenke til kommentar

kimmaq da trenger han jo fortsatt musematte?

om bordplate er for glatt så blir det ikke nok friksjon og hjulene vil ikke rulle...

sats på et tastatur uten de store kantene rundt, bare tastene liksom hvis du skjønner... numpad er vel egentlig ikke nødvendig, men det fins jo som sagt laptop tastatur hvor man holder fn knappen nede og bruker sekundærfunksjonen til tastene som i dette tilfellet er numpad...

Vet ikke om noen bra forhandlere som har dette, men du kan jo bare søke eller dra til din nærmeste elektronikk-forhandler ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
1168072.jpg

Dette bruker jeg, du kan si hva du vil om størrelse, men jeg elsker det.  :D

Lette lenge etter det før jeg endelig fant det på en databutikk på Minde i Bergen.

EDIT: Tastaturet heter BenQ mini buddy og fåes med norsk tegnsett. Følger også med en liten mus som er totalt ubrukelig.

5922850[/snapback]

Er det trådløst eller?

Lenke til kommentar
1168072.jpg

Dette bruker jeg, du kan si hva du vil om størrelse, men jeg elsker det.  :D

5922850[/snapback]

Er det trådløst eller?

5934678[/snapback]

Nei, ikke ifølge produsenten sin side hvertfall. ;) PS2 og USB hvertfall da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...