Bytex Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Kjøpte en iPOD Nano 2GB tidligere idag, og prøver å skjønne iTunes-programmet. Helt sinnsykt overbloated drit spør du meg. Får jo ikkeno hjelp hos Apple sine websider heller, bare masse spamming om hvordan man laster ned låter fra nettet og dill og dall. Det største problemet er at etter jeg adda alle MP3'ene mine til Library, har jeg mistet rettigheten til å åpne noen av de i det hele tatt. Får bare beskjed "Error executing program", og høyreklikker jeg og velger Open With...winamp sier den "Windows cannot access the specified device, path or file. You may not have the appropriate permissions to access the item". What the hell? Ikke access på min egen PC til å åpne mp3-filer? Dette skjedde rett etter iTunes var lagt inn. Det er bare noen få filer dette skjer på. Edit: når jeg sjekker preferences på de står det at de "might come from another computer and has been blocked by windows for your own safety". Må finne alle sammen og trykke Unblock ellers kan jeg ikke åpne de. For noe tullball! Endret 10. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
BMP Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg kan ikke si annet enn at jeg er helt enig med deg! Jeg hadde akkurat det samme problemet da jeg kjøpte min MiniIpod for litt over et år siden og ble så irritert at jeg solgte den og la musikkfilene mine over på en annen disk manuelt! Det tok sin tid men jeg skal nok ikke ha Ipod mere men mest på grunn av lyden. Har lyst på en Creative Zen Vision:M, håper bare de kommer med 60 - 100 Gb snart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Nja det skjedde bare på noen få filer, men veldig merkelig er det jo! Sikkert mange jeg ikke har funnet enda. Var jo greit når jeg fant ut hvordan dritprogrammet virket..la alle Mp3'ene mine inn i Library, så drar jeg bare foldere jeg vil ha over til "Bitex's ipod" så flyr de gjennom kabelen, og legger seg pent med folder name og alt. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hvis du ikke er fornøyd med iTunes, hvorfor ikke prøve et adskillig bedre program som du også kan bruke til å overføre sanger til iPod-en din: MediaMonkey! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg er åpen for andre ting ja. iTunes har så mye andre tullefunksjoner jeg ikke er interessert i likevel. Vil bare enkelt fyre MP3 over til Ipoden, uten no fuzz. Den skal ikke omorganisere MP3'ene på harddisken min, ikke rename noenting. Bare overføre helt enkelt. Det funker for så vidt fint nå, men mange directories har ikke fått alle sangene med, noen plater er bare 2-3 låter osv. Tror den bygger lista etter ID3-infoen til mp3'ene. Stokker villt om på rekkefølgen på sangene innimellom også. Skal teste Mediamonkey, hvis ikke det også er et sånn overbloated jallaprogram da, som prøver å leke mediacenter og whatnot. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hvis du bare ønsker å overføre sanger til din iPod, trenger du vel stengt talt ikke mer enn denne plug-in'en til Winamp. Da har du en enkel avspiller som du også kan bruke til å overføre sanger. Jeg anbefaler deg uansett å sjekke ut MediaMonkey, det er genialt til å få litt orden på musikksamlingen og har mange nyttige funksjoner. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til Winamp, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå