Gå til innhold

Hvilken nordlending er kulest?


Zappza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessverre alt for mange til å lage noen poll. Litt utydelig hva man skal legge i "kul" også.

 

Og ikke sleng drit om nordlendinger, bedre folkeslag skal man lete lenge etter (og dette kommer fra en bergenser ;) ).

5903758[/snapback]

 

Steike være,dær fekk du ei stjærna hos mæ :D

5904295[/snapback]

Og tilsvarende en minus hos meg...

Men du har jo mange minusstjerner fra før, siden du er bergenser, Dotten :tease:

Lenke til kommentar

Er ikke vanskeligere enn å dra på by'n i Nord Norge i forhold til å dra på by'n i f.eks. Oslo for å kunne sette pris på nordlendinger. Er virkelig artige folk. Og jeg jobber sammen med en haug med nordlendinger, østlendinger, vestlendinger og sørlendinger. Er ikke tvil om hvem som har best arbeidsmoral og som står på mest - det er nordlendingene. I tillegg er de stort sett så ærlige og rett frem at man vet hvor man har dem.

 

Nå er nå både østlendinger og sørlendinger også flinke. Untakene er vel de som kommer rett fra studenttilværelsen i en storby og som aldri har blitt skitten på fingrene. Men det blir nå arbeidsfolk av de og - etterhvert...

 

Nei, nordlendinger er dyktige, de er artig å gå på fylla med og de er vanvittig bra kollegaer.

 

Trøndere derimot, de er jeg som bergenser pliktig til å mislike. Bortsett fra BBC da. Vil egentlig ikke mislike trøndere, men hvis jeg ikke gjør det står jeg i fare for å bli ekskludert fra Bergen. :shrug:

 

Om Simen1 er nordlending vill han fint fått min stemme.

 

Forresten så høres det ut som endel whining som kommer borte fra det hjørnet nyhus og Smeboe sitter og gnurer i.... :tease:

Lenke til kommentar
Er ikke vanskeligere enn å dra på by'n i Nord Norge i forhold til å dra på by'n i f.eks. Oslo for å kunne sette pris på nordlendinger. Er virkelig artige folk. Og jeg jobber sammen med en haug med nordlendinger, østlendinger, vestlendinger og sørlendinger. Er ikke tvil om hvem som har best arbeidsmoral og som står på mest - det er nordlendingene.

 

Forresten så høres det ut som endel whining som kommer borte fra det hjørnet nyhus og Smeboe sitter og gnurer i....  :tease:

5904540[/snapback]

Jeg bare troller, jeg :D

 

Men vårt største problem på jobben er den eneste nordlendingen vår. Han prater bare skit og gjør ingenting. Det er jo forskjell på folk, som overalt ellers

Lenke til kommentar
Poll! Nå!

5901910[/snapback]

Det er litt for mange til en poll :hrm:

Vi må nok fjerne noen :)

5902314[/snapback]

Man kan ha 51 eller 52 alternativer i en poll.

 

Stemmer på Snekker`n! :wee:

 

EDIT: Trodde ikke at det var så mange folk på den lista.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...