Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Kan jeg se filmer på xb 360 utenom å ha media center? Noen som vet hvor mye dette koster i så fall? Jeg trodde man kunne rippe musikk fra en cd plate, men det gikk ikke fra en cd rw med mp3 formater på. Må det være mpg på disse også? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hvis du skal se hjemmebrente filmer på 360 er du nødt til å softmode den eller bruke modchip. Man har klart å produsere det ved å modifisere softwaren til cd rommen men det er ikke noen som har gitt ut hvordan man gjør dette Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har dvd brenner på min pc, og brenner filmer for så å se det på min Xbox 360. Det funker fint. Skjønner ikke hva problemet er? Mener du å se på filmer rett fra pcen? Isåfall funker ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har dvd brenner på min pc, og brenner filmer for så å se det på min Xbox 360. Det funker fint. Skjønner ikke hva problemet er?Mener du å se på filmer rett fra pcen? Isåfall funker ikke det. 5902728[/snapback] Jeg fikk ikke dette til. Er det et spes format filmene må være på? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Han mener sikkert brent dvd film , ja det funker fint , bruk Nero eller dvddecrypter(til de andre filene) Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Finnes ingen softmod/modchip til 360 enda, firmware hacken er ikke sluppet enda. Dessuten,den virker bare på spill. Eneste måten å se film på en 360 er: 1. Spille dvd film. 2. streame fra en pc med mce. Man kan streame mp3'er fra en pc med vanelig windows xp,men krever at man isntallerer et program fra microsoft. Eller man kan spille mp3'er fra en ipod o.l eller en hd kobler til usb porten bak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er å brenne filmer på cd-rw plater jeg snakker om. Nå har jeg prøvd med nero og det virker fortsatt ikke. "Mixed Media Disc" står det helt nederst der det står "Play game" eller "eject" vanligvis. Vet noen hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det du snakker om er vel å brenne xvid/divx på cd-r/cd-rw, det vil ikke funke. Vcd/Svcd vil derimot funke. Eventuelt om du mener at du skal ha nero til å re-encode video. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Må brenne det som DVD/SVD som maskinen kan spille av...Men bruker du Nero til å konvertere Divx til DVD så må du nok belage deg på litt venting......Tar fryktelig lang tid ! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har også noe å si å hva slags brenner du har. Den gamle dvd-brenneren min som var LiteOn, greide ikke å brenne filmer til xboxen. Den nye Sony dvd-brenneren jeg har kjøpt fungerer veldig bra Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har også noe å si å hva slags brenner du har. Den gamle dvd-brenneren min som var LiteOn, greide ikke å brenne filmer til xboxen. Den nye Sony dvd-brenneren jeg har kjøpt fungerer veldig bra 5908509[/snapback] Brukte du samme type plater da? Mener Lite-On brennere støtter bitsetting, og da burde dvd+r plater fungere fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har nero 6 , valgte å brenne en cd-rw som en video cd (tok laaang tid , 4x plate) Likevel virket ikke dette. Kan jeg virkelig ikke bruke en cd-rw? Å spille av mp3 sanger fra denne virket fint. Må jeg bruke programmer utenom nero for å konvertere til rett format? Noen freeware progz som gjør dette på en grei måte? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Har også noe å si å hva slags brenner du har. Den gamle dvd-brenneren min som var LiteOn, greide ikke å brenne filmer til xboxen. Den nye Sony dvd-brenneren jeg har kjøpt fungerer veldig bra 5908509[/snapback] Brukte du samme type plater da? Mener Lite-On brennere støtter bitsetting, og da burde dvd+r plater fungere fint. 5908700[/snapback] Ja brukte andre typer plater. Er det mye forkjell på hva slags plater man bruker eller? Hvilke er best isåfall? Verbatim bra? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det kan være fryktelig mye forskjell på platene, så det kan fort hende at Lite-On brenneren din klarer å brenne filmer til Xboxen. Når det gjelder plater og kvalitet, kan du lese litt mer i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå