bosannes Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Lurer på om det finnes noen software VoIP-programmer som kan brukes sammen med Nextgentels Nextphone? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Spørsmålet er vel heller om du har brukernavn, passord og sip url som må legges inn? EDIT: Kan anbefale voipstunt.com hvis du skal ringe tilnærmet gratis fra PC. Endret 10. april 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Har allerede NGT VoIP hvor vi ringer gratis til alle hustelefoner i Norge. Fikk ikke noe logininfo, kun et VoIP adapter til vanglig telefon. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Det var det jeg regnet med. Det finnes leverandører med åpne passord etc som er bedre å satse på... Selv bruker jeg et grandsteam sip adapter som jeg har programmert til å bruke mot voipstunt.com. Denne løsningen betyr at jeg betaler 10€ for ca 150 dagers fri bruk av fasttelefoni til over 40 land. Disse 10€ kan jeg dessuten bruke opp på ringing til mobil... Med denne løsningen kan jeg selvsagt ringe både via PC og via sip-adapter når PC er avslått. Endret 11. april 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå