Hagr Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg har letet litt rundt på siden her men fant ingen tråd for dette. jeg ønsker å samle alle kjente nettbutikker som shipper til norge på et sted. så hvis du vet om en bra forhandler i utladet, vær så snill å skrive den inn her. på forhånd, takk Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Av online butikker som har internasjonalt omfang er det jo svært få som velger å ikke sende til Norge. Så det du ber om er jo mange tusen hvis man snakker om alle butikker i alle land. Så jeg er litt nyskjerrig på hvorfor. Det kan også hjelpe å motivere andre å gjøre en jobb for deg. Hvis pris er et aspekt du håper å finne ut av det, så kan det jo nevnes at Norge har en av de laveste hardware prisene i verden. Da jeg var i hardware mekka (tokyo) sommeren 2004 var det snakk om noen hundrelapper i forskjell på prisen av data komponenter. Skulle du fått noe sendt i posten hadde den differansen blitt spist opp i porto og toll. AKIRA Endret 10. april 2006 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå