Badeand_83 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har tanker om å anskaffe meg ny mp3-spiller, og syns det er like greit å kjøpe meg mobil med denne egenskapen da det er lettere å huske å ta med seg mobilen enn mp3-spilleren Har tidligere erfaringer med w800, som er heller labre. Kjøpte mobilen når den var helt rykende fersk, i august 2005. Da hadde jeg store problemer med telefonen noe som resulterte i 5 verkstedbesøk og 3 byttetelefoner. Har w800 kommet seg, eller er det bedre å satse rett på en w900 eller noen annen mp3-SE? Har sansen for SE, og ønsker egentlig helst anbefalinger om det merket :!: Takker for svar og synspunkter! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 En W900 er vel mere finpusset på Mp3-biten. Jeg gadd egentlig aldri å bruken min som det, før jeg solgte den, da jeg bruker Ipod i stedet, men selve musikkfunksjonaliteten er veldig bra. Lenke til kommentar
beji Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Min mening er at du skal drite i 3G og heller kjøpe w800 og få en telefon som er mye mindre og lettere Har w800 sjøl har en kammerat som har w900, sistnevnte har jo en skjerm av en annen dimmensjon men min mening er at jeg vil ha en MOBIL og ikke en stresskoffert med meg når jeg skal skrive meldinger og ringe.... men du må nesten se sjøl om d er verdt og betale mye mere for en telefon som er både større og bare "litt" bedre (3g som er hovedforskjellen) Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Når kommer 3g revolusjonen da? Er det verdt å investere i en telefon som ikke støtter 3g nu? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Fabrikantene satser fortsatt hardt på telefoner uten 3G, slik at du trygt kan kjøpe uten 3G fortsatt Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ved bruk av jack adapteret og w800 (w900) Hvordan er lydkvaliteten med dedikerte øreplugger\hodetelfoner i 500,- klassen? Mye forskjell fra mp3 spillere til denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå