Nerothos Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Heisann godtfolk. Jeg har kjøpt meg en ny og fet PC, men da jeg skulle spille Warcraft så oppdaget jeg at spillet hakket noe helt sikksykt! Jeg har dualcore prosessor på en PC der spillet burde gå glatt. JEg lurte på om det var noe jeg kunne gjøre for å bedre Warcraftspillingen? Takk for alle henvendelser! Endret 10. april 2006 av Nerothos Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Du har innstalert driverne til skjermkortet? Hvordan internettlinje har du? Sjekk evt. pingen Lenke til kommentar
Nerothos Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Driverene er installert. Warcraft er det eneste jeg har problemer med å kjøre. Internettlinjen er på topp, pingen er 31 og livet er herlig. Aner ikke hva det er, men takk for svar! Hjelp Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hvordan hardware har du da+ Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det er pga dualcoren det lagger, du må mekke slik at spillet bare kjører på en av kjernene. Søk her på forumet etter dualcore så finner du en egen samletråd for dualcore med spill. Lenke til kommentar
Nerothos Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Tusen, tusen takk kjekken! Supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå