Gjakmarrja Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Nei, public er hvilken IP adresser den skal sende videre til din data. Viss du setter den til den du vil, kommer ingenting igjennom. Ta og last ned Utorrent, dette kan test om du har åpnet portene skikkelig. Bare sett programmet til å bruke samme porter som Warcraft, så bruker du innebygga port testeren i programmet. Den vil åpne en URL som gir deg enten grønnt lyst eller rødt. Lenke til kommentar
Nerothos Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Tusen takk for hjelpen Sier ifra om ting funker Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Viss det programmet gir grønt og det funker fremdeles ikke så er det nok noe problem med game-master serveren. Lenke til kommentar
Nerothos Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Der fikk jeg beskjed om at den porten tydeligvis ikke var skikkelig åpnet Skjer? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Der fikk jeg beskjed om at den porten tydeligvis ikke var skikkelig åpnet Skjer? 5901476[/snapback] Då er det en brannmur eller så er ikke NAT konfigurert skikkelig. Hmmm... Viss privat står til det du får i CMD, porten er over 1024 ( noe den er) går den utenom brannmur i router. Ingen brannmur/antivirus med worm protection som Norton? aktivert kanskje? Lenke til kommentar
Nerothos Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Har antivirusprogram; EZ Antiviruz, men jeg disconnectet det og prøvde, men det hjalp ikke. Kan det ha noe med Filter Settings å gjøre? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Sett at du har satt opp NAT riktig noe du har antydet her, og klarert alt av brunnmurer skjønner ikke jeg helt hva som her gale. Mulig men filter settings default skal ikke krangle så sant portene er under 1024. Jeg tror det er noe i noe av det andre utstyret du har mellom routeren og dataen din. Har du sjekket det? Lenke til kommentar
Nerothos Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Jaja, jeg får ringe Nextgentel. Tusen takk for hjelpen hvertfall! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Gjør det du Når du løser problemet gidd du å poste svaret her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Nerothos har du åpna 6112 på den trådløse ruteren din også? for den har sikkert en innebygd brannmur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå