Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg kjøpte meg en trådløs nettverks usb plugg (orginal) til xb 360. Den har virket greit nok helt til i dag. Jeg klarer ikke å få den til å virke, den lyser bare rødt (skal lyse grønt). Jeg har prøvd å ta ut strømmen på ruteren, jeg har prøvd å restarte xboxen, jeg har prøvd å legge inn ip og dns både manuelt og automatisk. Jeg har også prøvd å plugge inn og ut usb pluggen. Trådløse nettet på den bærbare pc'en virket kjempefint så jeg skjønner ikke hva dette skyldes. Mulig feil på usb pluggen? Hva er galt? Noen med samme problem? Når jeg kjører XBOX LIVE TROUBLESHOT (e.l) så kommer jeg til punkt 1 ==> "Network Adapter" --- Disconnected Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 hmm... dette har jeg aldri før sett noe til at folk har problemer med tilkoblingen fra 360 -> sender... HVis du prøver å skru av Xboxen og dra ut adapteren og sjekke om kansje USB porten er ødelagt så er dette en idee... hvis adapteren har fått en smell eller noe kan du jo sjekke om den funker ver å koble den til en av de andre portene... sjekk om dette kan fungere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har nå prøvd alt jeg skrev i den første posten i en halvtime. Etter at jeg har slått av og på xboxen 3 ganger virket det igjen. Rart det er slik. Det jeg også prøvde var å la usb pluggen ligge på en kald plass, virker som det gjorde susen siden den var litt varm på baksiden. Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 En kamerat av meg hadde samme problem. Han fant ut at men kunne koble den i usb-porten forran. så drar du den ut og plugger i den bak igjen. (Alt mens xboxen er slått på) Da skal alt fungere normalt Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 dette høres ut som en mulig løsning hvis ikke softwaren henger seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå