cd32 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Heisann! Akkurat kjøpt meg en SE K600i her, etter at min K700i gikk av med en altfor tidlig pensjon.. stakkar.. Fornøyd med telefonen, MEN etter en litt fuktig bytur kom jeg hjem med en skjerm full av riper! sukk.. satt og deppet hele søndagen! Problemet er jo ikke så stort, er jo bare og bytte front-deksel.. Ringte SE service.. de sa dette fort kunne koste meg 800,- DET syns jeg er litt drøyt! Så det jeg lurer på er, finnes det andre muligheter? kjøpe deksel og bytte selv liksom.. gjore det på min T610.. Takk! Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei. Du finner på www.ebay.com eller www.ebay.co.uk til en mye billigere penge. Lykke til. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Hei. Du finner på www.ebay.com eller www.ebay.co.uk til en mye billigere penge. Lykke til. 5902021[/snapback] Takk for den du.. Ikke handlet i det store utland før, men skulle vel gå bra det.. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ebay er sikker plass å handle det. Bra opprett en PayPal (www.paypal.com) konto først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå