Schnickaschnicka Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hvilke klasser egner seg for hva? og hva er anbefalt å gjøre i starten. Er helt ny ovenfor spillet og vet ikke hva jeg skal. Trodde det var rollespill men er jo First Person. Kan man ikke se annerledes? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 man kan se både 1. person og 3. person Fighet er vel lettest, så kommer tyv og til sist trollmann/heks TROR jeg.... Jeg ville ha valg Trollmann eller tyv siden jeg alltid har vært fighter, men det er etter smak og behag.. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 jeg synes tyv virker kulest ettersom jeg alltid har likt det å snike seg osv. Men noen råd til hvilken rase jeg bør være for å være tyv? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tror Kahjit og wood elf er de mest populære, selv har jeg valgt wood elf fordi de har veldig gode i markmanship, og det er det jeg gjør store deler av tiden. Gjemmer meg i skyggene og skyter piler på folk, kan gå gjennom store huler uten å drikke en eneste potion eller heale meg selv. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det at det er første-person har jo ikke no med om det er rpg eller ikke vettu... Men uansett, min bueskytter/tyv er en Nord... Syns at de passer greit jeg ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 acrobat funker fett til å være tyv. Jeg er det. og er så og si immun mot flammer av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 er det en klasse som er acrobat? jeg er nå imperial da jeg har på følelsen av at dette er standard og har mange muligheter. Men er det noen feil dere kan komme på som dere har gjort og kan fortelle meg om hva jeg bør og ikke bør gjøre i starten av spillet? Noen råd? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det er helt i starten før du kommer ut av den kloakken ( da er man vel kanskje ferdig å velge uansett ) Men, ja. Det er en type rase som heter Acrobat. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Her er det vanskelig å gjøre annet enn å fortelle om egne valg og erfaringene dette har fått... så det skal jeg gjøre. Min første karakter var fighter. Nesten bare fighter skills + healing og security, tror jeg det var. Veldig lett, veldig kjedelig. Andre var en tyv. Sniker, og oneshotter nesten alt med sneak attack på lav level. Veldig moro veldig lenge, men etterhvert må det alt for mange piler til pr. monster. En klarer seg forsåvidt godt mot de fleste motstandere veldig lenge, men det blir kjedelig å hele tiden måtte ta hensyn til pilene en mister (og å plukke opp alt som ligger rundt for å ikke gå tom raskere). Selv om karakteren, som nevnt over nesten aldri får skade (dog mer etterhvert som fiendene tåler flere piler), og følgelig slipper "nedetid" bruker en lengre tid på de fleste dungeons, fordi en må være litt mer forsiktig. Likevel, det er skikkelig moro, og absolutt å anbefale (selv om jeg gjerne så at en kunne drepe fiender med mindre enn 20 piler også utover i spillet Karakteren jeg spiller med nå er magiker/kriger, kanskje. Dvs, jeg valgte en breton, og mage-stjernetegnet, for å få mer magicka, har wisdom og str. som hovedattributter, valgte å fokusere på combat, men har destruction, hv. armour, blade, restoration, athletics, conjuration og acrobatics som mainskills. Ideen var å rusle rundt med mest mulig rustning, drepe ting med magi inntil jeg var tom for mana, og så dra fram sverdet. Nå skal det sies at så langt (lvl. noenogtyve) har det vært mulig å ta det meste nesten bare med magi, men mot en del magikere (de er forferdelig glade i å løpe), og fiender med mye i resistance har sverdet vært kjekt. Karakteren min har elendig agility, og følgelig stunnes litt for ofte til å være skikkelig effektiv med bare sverd (mot combat-orienterte fiender), men mot disse fungerer heldigvis stort sett magi godt (dessuten kan jeg alltids kite, eller om det er en boss, bruke breton once- pr. day poweren som shielder 50%). Jeg har ikke vært flink til å trene conjuring, men planen var liksom å trylle fram en hjelper om jeg virkelig skulle være ute å kjøre. Ok acrobatics skill er kjekt om en møter skikkelig kjipe fiender (en kan hoppe steder disse ikke når), og om en blir flink kan en dodge også. Heldivis har denne karakteren sluppet å hoppe på stolper, og er ikke hoppeflink nok til å dodge, men jeg tror dodging kan bli nyttig etterhvert (unngå litt stun, kanskje?) Jegt vet ikke hvor nyttige disse erfaringene er fra andre, men om en i alle fall kan slutte at blanding av "klasser" er morsomst så er det muligens noe? Altså, velg skillene du ønsker deg. Og karakteren du synes er kul. Og kanskje ha en backup-måte å gjøre skade på i tillegg til bue (destruction, hand to hand eller blade er vel alternativene). Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Lurer litt på slikt jeg og. har en fyr som er Nord og som class Warrior og The warrior som birth sign. Men begynner lissom å bli litt lei av å gå rundt å svinge med klubba.. Så har planer om å starte med en ny fyr. Hvilken race, class og birth sign anbefaler dere? Hva er en bra sammensetning osv..? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg kan vel føye til at jeg er Breton. Har invisibility som stjernetegn til, og Acrobatic som race. Egentlig anbefaller jeg dere å trene på acrobatics. Det er gøy å faktisk kunne dodge i lufta og hoppe nesten hvor enn jeg vil. Trent en del på fists, magic, og egentlig alt det er å trene på. Er ikke nådd level 10 en gang, men foreløpig virker det veldig lovende. Ganske lett å snike og stjele med charactern også. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 acrobat funker fett til å være tyv.Jeg er det. og er så og si immun mot flammer av en eller annen grunn 5901195[/snapback] darkelf har 75% fire resistanse til å starte med. kjekt å ha, men jeg tåler ikke lyn veldig bra. heldigvis har jeg nå en ring som gir meg 50% magic resistance tror den hadde 20% reflect magic også. eller dvs har faktisk to av den ringen. er verdt 21600 ellno, og det er uten mods installert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå