fredeil Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Går det ann og finne ut hvilket map en CS server spiller med hjelp av PHP ? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 ja, men har ikke peil hvordan Jeg spiller ikke cs finn først ut hvor du skal hente ifra Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Det var et vel unødvendig svar, skal hente det ifra min cs server.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Altså hvis en CS-server gir fra seg slik info et eller annet sted som stats e.l så er det jo "bare" å lage et socket-script. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det var et vel unødvendig svar, skal hente det ifra min cs server.. 5900715[/snapback] Nei ikke unødvendig vi kan ikke vite hvor du skal hente stats ifra. Gi oss eksempel på det så kan vi kanskje hjelpe litt mer. Vi er trossalt ikke altvitende Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Sier ikke noe om stats.. Men hvilket map som blir spilt Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Sier ikke noe om stats.. Men hvilket map som blir spilt 5900858[/snapback] Ja, og det burde da fint gå under stats / status vel? Lenke til kommentar
NH Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 skulle tru det vil kreve en tillegspakke til CS som sender denne infoen, alla det psychostats gjør, tror ikke cs sender slik info uten videre på annen port en game porten. Vet Catch-gamer.no har slik info på siden sin. Søk litt på nettet da vel, kan jo hende du finner noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå