Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg har to windows versjoner, XP 32 bit og XP 64 bit, jeg bruker begge to(Ikke spor) Jeg har to harddisker saa jeg tenkte at i stedet for aa dele en av dem opp flere partisjoner saa kan jeg bare installere en paa hver, problemet er at naa kommer for jeg ikke byttet mellom dem, jeg hadde tenkt til aa bare trykke f8 mens pcen startet opp for aa velge, og alternativene kommer opp problemet er bare at uansett hva som skjer saa er det den nye 64 biten som kommer opp? Hvordan faar jeg den gamle tilbake...?? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Dette kommer av at disken med 64-bits Windows'en er satt til å starte først i BIOS. Jeg har gjort akkurat det samme på min PC. Jeg har to harddisker, en til daglig bruk og en test-disk. Til vanlig starter Windows XP, men ved å trykke på Escape-knappen når maskina starter, spretter det en boot-meny fram. Her kan jeg velge hvilken disk som skal starte. Hvis du ikke har en slik tast for boot-meny, må du inn i BIOS og endre HD boot rekkefølge. Håper du blei klokere (hvis du skjønte noe av det ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) vi faar prove det, hang tight, oppdatering kommer snart.., ok nå kom æøå tilbake også, takker, det gikk fint greia var at den gamle istedet for å hete microsoft windows het pre-etellerannet.. Endret 10. april 2006 av Slettet-uHVgFQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå