Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

RUSS 2006 - tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og med det var tre kasser øl brukt på å døpe årets sanderuss!

Bilen har funket perfekt frem til idag, og nå lekker alt som kan lekke.. :p

5965076[/snapback]

Noen ikkje har fått tatt "Russebil kontrollen" ja :tease:

5965147[/snapback]

Har jeg ikke hørt om engang :p

Men vi har blitt litt venner med mekonomen som ligger ved siden av lakkeringsmannen vår så vi får kjøre bilen ned dit på mandag. Alle på bilen var maks drita untatt hun som kjørte så det ble jo maks styr med alt mulig. Fikk ihvertfall masse hjelp til å kikke på ødelagte slanger på hydro.

Kan ikke gå med russeklær idag jeg da, er på jobb nå og fest senere som ikke er russefest. Også er de neddynka i øl fra igår.

Lenke til kommentar
Håper virkelig ingen her kommer til å vaske dressen sin før 17.mai? :dontgetit:

5965820[/snapback]

Det kvalifiserer i allefall til et avklippet bein.

Øvrig info:

- Vaske russedressen: Klippe av ett bein

5965964[/snapback]

Korrekt! Uansett, no skal eg stelle meg i stand, tre på meg dressen fra i fjor, og drikke meg snytens med venner.

Heidra!!

Lenke til kommentar
Russebilen vår er syk! :( Vi har fått problemer med bremseanlegget som var helt nytt for ett år siden. Og dette sjer selvfølgelig bare en uke før russetiden.

5966687[/snapback]

Vi sleit sinnsykt med å få stabla vår på beina i sin tid vi også. Det går seg til. Good luck

Lenke til kommentar
Russebilen vår er syk! :( Vi har fått problemer med bremseanlegget som var helt nytt for ett år siden. Og dette sjer selvfølgelig bare en uke før russetiden.

5966687[/snapback]

Er så typisk at slike ting skjer like før. Vi foreksempel, slet med å få start på bilen for vel en uke siden. Vi hadde visstnok sprengt glødepluggene (gammel dieselbil), men fikk ordna det på tirsdag. Nå håper jeg bare at alt skal gå knirkefritt frem mot 17 mai. Er vertfall lov å håpe. :)

Lenke til kommentar

Det skjer tydeligvis med alle. :p Bilen vår har gått strøkent siden vi kjøpte den i september og nå, eller igår, sviktet den. Det kommer rare lyder fra høyre forhjul når vi kjører på dumper ol. også er det visst hull i slangen til servoen så den virker ikke lenger.

Vedder på at alt bare kutter ut natt til syttende. :p Evt på vei til stavanger...

Lenke til kommentar
Korrekt! Uansett, no skal eg stelle meg i stand, tre på meg dressen fra i fjor, og drikke meg snytens med venner.

Heidra!!

5966125[/snapback]

Er det partey for fjorårsrussen på meieriet i kveld?

Dit tør såfall ikkje eg, så då blir det vel Soho =P

5967126[/snapback]

Stemmer det du! Man må ha billet, så det er nok mange drita veteran-russ ute å raver sogndals gater i kveld :wee:

I tillegg til årets russ blir dette fantastisk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...