intelli-musa Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Blir deilig å være russ ja.Eneste vi har av prøver og sånt er fremføring av særemnet 4. mai eller noe sånt. Ellers blir det nok mye drikking og skøy! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Bare én tentamen i russetiden, er det noe å klage over da? Min prøveplan (det jeg husker i hodet nå): Fredag 28. - Mattetentamen Onsdag 3. - Kjemiprøve Fredag 5. - Fysikktentamen Fredag 12. - Kjemitentamen 5939557[/snapback] Stakkar... Vil du ha en klem? 5939760[/snapback] Hva skal man med gratis klemmer, når man kan kjøpe seg kalde, gode rumpeknull? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Bare én tentamen i russetiden, er det noe å klage over da? Min prøveplan (det jeg husker i hodet nå): Fredag 28. - Mattetentamen Onsdag 3. - Kjemiprøve Fredag 5. - Fysikktentamen Fredag 12. - Kjemitentamen 5939557[/snapback] Stakkar... Vil du ha en klem? 5939760[/snapback] Hva skal man med gratis klemmer, når man kan kjøpe seg kalde, gode rumpeknull? 5939778[/snapback] Fra smeboes russekort, lånt fra et annet forummedlem: "Noen mener gode råd er dyre. Mine koster bare en klem"... Forventer å legge an på MASSE jenter med det kortet der ass.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Ohh, gratis klemmer kan altså føre til kalde, gode rumpeknull. Herlig. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Ohh, gratis klemmer kan altså føre til kalde, gode rumpeknull. Herlig. 5939917[/snapback] You've gotta know the way, that's all... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Har ingen prøver i russetiden tror jeg Ferdig med særemnet, ferdig med alle tentamener, og alt er bare fryd og gammen Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Eneste jeg har er løpetest i gym. Og den kan vi ta så mange ganger vi vil. Snakker vi en rolig russefeiring? NEEEI. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Her skal det drekkas! Ye-ha! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Jess, da har eg sitti å lest lett i denne tråden. Kjennte nesten en tåre ja..Var jaggu et reinspikka hellvette å vere russ ja Var russ i fjor, 10.års-russen faktisk. Fytti katta dere som er russ i år må bare glede dere. Kongeparken f.eks var texas fra vi vridde om nøkkelen i Odda til vi ramla dritings ut av bilen vel framme på Landstreffet. Akk ja,sannt skal siest at neste helg er den store Russefesten i gang, altså fest for de som HAR vert russ. Er bare å dra fram dressen fra i fjor og drikke seg knakkas. Dersom noen overhodet er intressert i å lese et åpent og fyldig referat fra mine opplevelser i Kongeparken i fjor så bare si ifra Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Jeg er mer enn interessert! Noen venner av meg var russ i fjor, og hadde bussen sin plassert helt inne på første ringen i Tryvann og var også i Stavanger... come on, Mala! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Her skal det drekkas! Ye-ha! 5940359[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 3-4 tentamener og et par prøver midt i russetida. yay Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 3-4 tentamener og et par prøver midt i russetida. yay 5941110[/snapback] Hvordan kan lærerne være så ondskapsfulle? Jezez, glad jeg har lærere som vet å respektere russen, på ein måda.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Har kun én prøve i russetiden, men det er i 3MX, og det kommer aldri til å gå bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Har kun én prøve i russetiden, men det er i 3MX, og det kommer aldri til å gå bra. 5941773[/snapback] Å herre jemini! Huske i fjor,hadde ett sannt lite hallvette vi og i russetida. Damn teachers lol Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Jess, da har eg sitti å lest lett i denne tråden. Kjennte nesten en tåre ja..Var jaggu et reinspikka hellvette å vere russ ja Var russ i fjor, 10.års-russen faktisk. Fytti katta dere som er russ i år må bare glede dere. Kongeparken f.eks var texas fra vi vridde om nøkkelen i Odda til vi ramla dritings ut av bilen vel framme på Landstreffet. Akk ja,sannt skal siest at neste helg er den store Russefesten i gang, altså fest for de som HAR vert russ. Er bare å dra fram dressen fra i fjor og drikke seg knakkas. Dersom noen overhodet er intressert i å lese et åpent og fyldig referat fra mine opplevelser i Kongeparken i fjor så bare si ifra 5940405[/snapback] Hører gjerne et referat jeg. Var der selv i fjor. Hmm, er det russefest over alt til helga eller? Har børsta støv av russedressen min, og bare venter på at det skal bli lørdag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 limer inn referatet mitt seinere eg da Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 limer inn referatet mitt seinere eg da 5941890[/snapback] You do that... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Dette kan fremstå som noe personlig, og er i grunn mest meint for mine venner og medruss så noen poenger kan gå hus forbi :!: Men uansett,håper noen finner glede i dette Legger ved noen bilder fra turen og eg Referat fra Landstreffet 05, basert på vage minner og gjenfortellinger. Da dagen endelig var kommet, fredag 6.mai var folk gira til tusen!! Avreise skulle skje fra skolen kl 11:00. Det var i hvertfall planen, så i god tro møtte eg opp til dette tidspunktet, men fikk etter en halvtime telefon fra Hans om at Jens var litt forsinka, ganske mye faktisk. For etter 1.5 time etter tida var vi endelig på veien. Vi begynte jo ganske kjapt å sprette opp ølbokser i hytt og i pine, og blei etterhvert ganske så fine i formen på veien bort. Noen som kan sees på bildene eg kom hjem med fra engangs kameraet( 2 bilder av Anders B. Gravdal som pisser i ett buss skur med snabben godt synlig bla) På ferjekaia mot Stavanger møtte vi ein hyggelig politimann, som signerte buksene våres : Politi G058 Stavanger. Vi fant og ut at det var på tide med en velfortjent pissepause, men dassen blei relativt raskt opptatt så eg måtte pisse i vasken.. Promillen begynte no å innhente oss.Turen bort førte til at mye ståhei og galehus humor i bilen blei ett faktum, og vel fremme var forhåpningen store til de neste 2 dagene. Og for en hurlumhei det kom til å bli! Etter en lang stund i kø ved den eine inngangen, kom vi omsider inne i galskapens kjerne.Her var det de største annleggene du kan tenke deg montert på busser og kraner så det holdt. Det eine var fra quart festivalen, bare for å nevne det!! Det er jo ikkje så vanskelig å tippe at disse monstrene tilhørte Berums russen... men nok om det, høgt spillte det, og eg tror eg har fått nedsatt hørsel pga disse, Hans har ihvertfall i ettertid klagd en del. Etterhvert som eg blir meir og meir full, så bestemte eg meg for å ta Pariser hjulet med Odmund og Morten. Det endte heller opp med at Morten tok hjulet med 4 damer, mens meg å Oddmund havna sammen for oss sjøl... Så koffor ikkje gjørde det beste ut av det?? Vi slang ut kølla å pissa utfor vogna( hjulet var då stoppe, så vi var øverst ) og ikkje nok med det, vi dansa med buksa rundt anklene rundt den midt stanga i vogna, til alle og ennhvers syn! Tenke deg synet fra bakken... Etter dette begynner ting å blir meir eller mindre svart for meg, men eg kan nevne det at etterhvert som kvelden begynte å sige på og vi blei møkings kanon, så stakk vi innom Ralph Mayers konsert, som tok relativt mye av! Hans presterte å sovne ståande, noe som resulterte i at han ramla og slo seg nesten i hjel nedover stol radene. Godt jobba Hans. Etter konserten MÅTTE eg bare ut å kjøpe meg vatn, holdt jo på å tørste ihjel vettu! Etter vannkjøpet, fant eg jo selvfølgelig faen ikkje inngengen til konsert lokalet. Eg traff på noen jenter husker eg, som også lette etter lokalet. Eg sa eg lette etter det eg også, men da begynet å de å spørre meg på ENGELSK, enda eg sto å prata norsk til de. Veit ikkje ka de hadde røyka eg. Eg blei i hvertfall veldig sint. Eg Fant omsider frem til lokalet, man da var det kjedelig musikk, som Torunn digga, så eg forsvant ut med en gang . Veit ikkje heilt ka som skjedde etter dette, men det eg husker var at det var galehus fyll nede ved bilen våres. Eg blei glad når eg såg det låg igjen 6 ølbokser og noen cider som vare mine. Men når Sindre og Hans kom så forsvant disse raskt. Kan tenke dokke eg klikka vinkel. Hans fortalte seinare at han var sikker på eg sku angripe han, med ett mål for auget, DRAP. Eg var krakilsk. Vi hadde noen flotte naboer ved sia av oss som grilla absolutt alt de kunne finne, for å holde varmen that is. Kan og legge til at de hadde trekt en sånn stor presenning mellom ett par biler, så folk blei nærmest kvelt i perioder pga all røyken som ramla ut av grillen. Disse folka var i hverfall veldig hygglige og morsomme. Av en eller annen grunn holdt meg å Sindre sammen urovekkande masse disse dagene, og det blei noen turer bort på Statoil stajonen. Her var faktisk han mannen som jobbet om natta veldig sur, og vi fikk ikkje lov å vere der om vi ikkje kjøpte noe. Og når vi endelig hadde kjøpt oss noe, fikk vi ikkje lov å spise inne... So much for abit warm comfort! Eg presterte faktisk å sovne på dassen den ene natta for å ha nevnt det. Vi fortsatt fylla gjennom natta til tidlig om morran! Men problemet var at bilen vår var fyllt med folk som lå strødd, så vi hadde jo ikkje plass å sove. Fant jo ut neste morning da at vi hadde fått lånt litt bil plass i nabobilen. Eg våkna forstyrra på ett mega ruglete gulv, med beine oppover veggen, soveposen var full av øl, og det beste av alt, det låg en totalt ukjent person ved sia av meg. Plutselig hoppa det opp ein anna fyr framme i bilen.. Han lurte på kem pokker eg var, ett spørsmål som var gjensidig. Då Sindre også dukke opp, blei fyren framme i bilen enda meir overraskadet , det viste seg at Sindre også hadde kubba vinkel i den samme bilen. Koffor han andre fyren hadde lagt seg mellom meg å Sindre forblir ett mysterium, holde varmen kansje? Når vi våkna igjen, stakk vi bort å handla øl, masse øl. Hadde forresten forstoppelse også, men fikk eliminert dette problemet borte på Statoil kort tid etter. Så var det bare til å begynne rett på igjen da, drekka mere!! Senere på dagen stakk meg å Sindre oppom til noen kjensfolk av han, på en camping over der vi var. Vi ville så gjerne ta en snarvei opp der vi, men idèt vi trampa over gjerde til campingen, så kom jo bonden som hadde satt opp det gjerdet. Og vi måtte gå heeeile veien rundt. Så nær men likevel så langt unna.... Vi hadde det koselig me Sindre folka vi, og det blei ikkje mindre morsomt idèt solstolen eg satt i rakna totalt.! Faen sku hørt den morsom lyden altså, krrrrrrrr!! Hehe ler like mye av å tenke på det no, som vi gjorde der. Kan jo trekke frem det at ein av grunnene eg ble me Sindre opp der var at de hadde en god og varm ovn. Sa Sindre då. Det de hadde å tilby var en knøtt liten campingvogn (og da snakke vi liten azzå). Det var vel å merke en ovn der, en steikeovn for faen!! jaja! En litt morsom episode som utspilte seg på dasslokalet der oppe er som følger: Eg fikk ett sånn kjent renneræv anfall, slik at eg måtte finne dassen raskt som faen! Dette gjikk jo greitt, men i det eg sendte ut det ugjenkjennelig fra endetarmåpningen så eg at det bare var en 10 cm remse med papir igjen på holderen. FAEN! Eg lette febrilsk etter noen form for papir i lommene mine, mener eg fant en serviett eller noe, men dette var jo faen ikkje nok. Så eg måtte rasjonere det lille som låg rundt om på golvet. STYGT! Eg var sikker på at eg kom til å ende mine dager på denne dassen, men etter situasjonen å dømme så greidde eg meg fint. Kort tid etter stakk meg å Sindre, eg spydde. Så hadde alkoholen tatt overhånd for godt. Etter en liten grillings, kubba eg i bilen. Følgende huske ikkje eg, men blei gjenfortalt neste dag; Tror du ikkje Jens Vegard og Oddmund tusjet trynet mitt fullt av faenskap da? Altså, her snakker vi ikkje om noen få streker her og der. De fikk meg faktisk til å ligne på Mikkelrev, manglet bare den tavla eg så hadde det ligna på en prikk! De hadde også slengt noen flotte ord midt i panna på meg; ”Kuksuger” og ”Mensen” for å vere nøyaktig.Har du forresten sett Mikkelrev med Hitler bart? Det fikk altså halve kongeparken se... Utnyttingen fortsatte da de brukte meg som lokkemat for å dra inn deilige damer, for eg var jo litt av en sjarmis der eg spankulerte rundt. Hans lyktes nesten. Han kom i god kontakt me ei (deilig) jente etter en stund. Dette tok en rask vending idèt eg plutselig spydde for fulle vinder. Hans sa eg lo som faen mens eg spydde, sikkert ett lekkert syn.Dama var reist.Etterpå husker eg litt av ein Klovner i Kamp konsert, de vare gode live de. Hans og Oddmund lo og lo og lo. Når Oddmund datt i bakken, spente eg han noen ganger, ikkje så hardt, men det såg sikkert allvorlig ut for de som så på. Hans fikk noen slag i pungen og sånn, men det som var morro med å vere Mikkelrev, var et eg fikk mye respekt og øl av folk. Deretter er det nok en svart periode. Eg satt i hvertfall inne i ein av de sjuke bussene til berums russen å prata med ein hygelig fyr før eg kubbe nok en gang, litt etter fikk eg nesten slag i trynet av en eller anna kladd pga eg låg der. Eg fant det best å dra fort som faen og ga fyren ein god klem. Nede ved bilen fikk eg raskt vite at Morten hadde knalla ei dame kort tid før, i det sete eg satt i faktisk. Vi fikk altså ting å snakke om no hehe. Eg var i ein fin fin form og fortsatte å drikke. Det blei etterhvert folksomt i bilen, litt blåruss jenter var innom også. Så satt meg å Anders pluteslig i en liten bil sammen med 5 rødruss jenter som digga surfing av alle ting. Vi drakk mere. Eventyret Anders og meg var enda ikkje over. Vi fant oss noen norske flagg vi ( kor Anders? ), og ville ha det morro. Vi fikk tak i noen tennvæske elle noe sånt og en lighter. Så satte vi like godt fyr på flaggene. Vi trudde dette sku bli tatt i mot på en humoristisk måte blandt andre folk, men tvert imot. Folk klika jo vinkel! De ba oss dra til helvete og sånne fæele ting! Så eg tenkte eg sku prøve lykken hos grill folka ved sida av oss( de hyggelige morsomme) Eg planta flagget oppi grillen, nok en negativ reaksjon blandt folk. Eg blei faktisk beskyldt for å vere fan av det Tredje riket ( nazi riket azzå), eg blei sint. Vi fant det lurest å gi opp flagg brenninga ( som forøvrig er straffbart, Otto Jespersen noen? ). Litt uklart igjen ka som skjedde etter dette, men mere fyll blei det i hvertfall. Og nok ett besøk på Statoil. FAnt også ut det at denne natta så ville eg gjøre igjen for Mikkelrev påfunnet tidligare på kvelden kvelden. Eg tenkte Hans hadde stor skyld i dette. Så eg fikk lånt meg en heftig blå tusj og gjikk løs på han mens han låg i bilen. Oddmund og Morten hadde forresten en uforståelig samtale i søvne, det var vel nærmere en liten krangel om plassen tror eg . Det var vittig. Etter en del prat me grill naboene, fant meg å sindre til slutt søvnen. Eg våkna mjukt å behagelig oppo Morten neste morning. Oddmund låg på golvet, opp teltstengene. Hans hadde oppdaga nattens verk og fått vekk en liten del. No såg han ut som ei utvaska dongeri buksa i trynet. Og Han var forresten heilt uskyldig, det var visst Jens og Oddmund som var hjernen bak Mikkel påfunnet. De timene vi satt i bilen før avreise var kanon vittig. Sindre kubba, så vi teikna briller på han, DET var stygt det!! Og der var tusj leiken født. Den som sovna kunne 100% vente seg ett omøblert tryne. Slik var det også på heimveien, det var extremt tungt å ikkje får lov til å sove. Eg presterte jo å kubbe 20 sek før ferjekaia da..men skaden var heller liten da eg våkna med kjapt. Med andre ord, alle kjempet en personlig kamp mot Jon Blund og hans søvn dyssande pulver heile veien heim. Kan jo si det at eg var plaget med extrem halsbrann faen meg heile veien heim, de andre lo og hadde det morro nok en gang på min bekostning. Eg runder av med å si dette var århundredets kræsjfylla,beste eg har vert med på noen gang! Og at eg blei så kanon at eg digget og hoppet villt rundt til neger yoyo musikk, sier jo sitt vil eg si. De fleste er vel klar over at eg HATER dette mølet av musikk verre en pesten. Anbefaler alle som for muligheten til å reise til Kongeparken å gjøre det, ikkje nøl med å kjøpe billetter i hvertfall! Takk for meg. --------------------------------------------------------------- På vei til parken: Meg til høgre(dritings ftw) Då eg våkna i feil bil Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Ja da kan ihvetfall eg se og høre at russetida har begynt her i Sogndal, bor 4 russ på andre sida av veggen her :!: I morra er det russefest for veteranrussen :wub: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå