Zlatzman Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Mange busser å rope i ja . Russebuss er kult, skikkelig kult. Med en russebuss er man sikret sted å sitte, transport og musikk hvor enn man møtes. Det er særlig nyttig når politiet har en mening om hvor man kan bråke og hvor man ikke kan bråke. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Vi har mekka på bussen siden i fjor høst, og den skal være ferdig til onsdag. Torsdag er den store dagen da den skal til EU-kontroll... Det blir en dag jeg ikke kommer til å tenke på noe annet enn den kontrollen Vårt innendørsanlegg fikk endelig lyd i seg i går natt, så vi har hatt det på halv guffe i hele dag. Har aldri hørt bedre lyd før. Det drar sinnsykt på selv om vi bare har halvparten av høytalerne og den "dårligste" subben tilkoblet Kan ikke vente til anlegget blir satt komplett sammen! Blir forferdelig kjedelig å måtte selge bussen vi har lagt så utrolig mye arbeid og kjærlighet ned i. Blir litt tomt når man ikke kan stikke til bussen å jobbe lengere... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Vi har kun jobbet på bilen i påsken, og har fått gjort ganske mye. Men gulvet gjenstår, noe vi regner med å ha på plass i løpet av onsdagen. Da skal hele bilen stå klar til bruk. På fredag braker det løs med "Get dressed-kro" i Kongeparken Amfi. Blir helt konge. 1600 russ fra stavanger-regionen samles og fester, ett lite vorspiel til det store treffet med 10000 russ et par helger etter Endret 17. april 2006 av Gnomenz Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Gulvet var det første skikkelige bussarbeidet vi gjorde. Vi har jobba dritmye i påsken vi og. Noen som jobber 12 timer eller mer hver dag, så det jobbes nærmest døgnet rundt på bussen vår Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) fikk bare lyst å linke til disse... "Russe-navn"-Tråden "Russekort"-tråden Endret 17. april 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 AnAnAs har peil på bil Man trenger nødvendigvis ikke å kjøpe buss på tettsteder da. Van funker jo helt utmerket det også til en viss grad Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 AnAnAs har peil på bil Man trenger nødvendigvis ikke å kjøpe buss på tettsteder da. Van funker jo helt utmerket det også til en viss grad 5934234[/snapback] Eller kassebil. Mazda E2000 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg hadde vært så redd for å ødelegge noe i en russebuss! tenk om noe går galt? Eller tenk om det blir en kjempe krangel, og medlemmene blir splitta? Det holder for så vidt på å skje I vår russebil. En av jentene har bare sett den en gang, og to har bare mekka på den to ganger. Og nå er den nesten helt ferdig. 5933699[/snapback] Vi har nesten ingenting som kan bli ødelagt... Kun setetrekket som kan bli litt skjevt, men da kan vi selge med en rull med skai de kan trekke om med... EDIT: AnAnAs: Katta Endret 17. april 2006 av smeboe Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Gleder meg til russetiden, da kan jeg slippe løs den personen jeg egentlig er, som jeg ikke tør å vise utenom, pluss at jeg kan drikke meg full. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Russefest på Torsdag! Woohoo Men fakk, skole på fredag... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Russefest på Torsdag! Woohoo Men fakk, skole på fredag... 5939022[/snapback] Har busskåring på skolen torsdag om litt over en uke - og stor historieprøve samme dag Endret 17. april 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Arrrgh, kjemitentamen på fredagen hvor landstreffet i Stavanger starter ... Er jo et helvete å komme seg dit når man ikke kan dra før kl. 13. Blir nok å selge billetten. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 får vel gjøre seg ferdig med kjemien fort da ? kjemi er jo gøy Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Arrrgh, kjemitentamen på fredagen hvor landstreffet i Stavanger starter ... Er jo et helvete å komme seg dit når man ikke kan dra før kl. 13. Blir nok å selge billetten. 5939412[/snapback] Ditche kjemitentamen? Hvorfor f... har dere tentamen midt i russetiden, vi andre har den før! Lenke til kommentar
simenn Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Arrrgh, kjemitentamen på fredagen hvor landstreffet i Stavanger starter ... Er jo et helvete å komme seg dit når man ikke kan dra før kl. 13. Blir nok å selge billetten. 5939412[/snapback] Ditche kjemitentamen? Hvorfor f... har dere tentamen midt i russetiden, vi andre har den før! 5939478[/snapback] om læreren eier litt sympati får du kanskje gjøre tentamenen noe før. tror det er smartere å få omplassert den en å ditche den helt, det er jo en fordel å kunne komme ut av det halvåret her med noe akademisk også, i tillegg til russeminner... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 hehe, en VKI klasse på skolen hadde visst bare 3 skoledager i russetiden som ikke er enten tentamen eller forberedelser ;P Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Bare én tentamen i russetiden, er det noe å klage over da? Min prøveplan (det jeg husker i hodet nå): Fredag 28. - Mattetentamen Onsdag 3. - Kjemiprøve Fredag 5. - Fysikktentamen Fredag 12. - Kjemitentamen Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Den eneste prøven jeg til nå vet om at jeg har i russetiden er en stor, avsluttende gymprøve. Men den er før Kongeparken, så det burde gå bra. Nest siste dag med bussjobbing før EU-kontroll imorra. Må jobbe inni hampen effektivt da... Interiørkontrollen blir enda værre... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 haha.. klage over skolearbeid og eksamen... er jo det skole går ut på... ikke russefest, er vel bare et tileggsgode det slik jeg ser det. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Bare én tentamen i russetiden, er det noe å klage over da? Min prøveplan (det jeg husker i hodet nå): Fredag 28. - Mattetentamen Onsdag 3. - Kjemiprøve Fredag 5. - Fysikktentamen Fredag 12. - Kjemitentamen 5939557[/snapback] Stakkar... Vil du ha en klem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå